Verjaardag niet toe te voegen met WS_FTP

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Tigru
Contacteer:

Verjaardag niet toe te voegen met WS_FTP

Bericht door Tigru » 05 jan 2005, 18:42

Ik gebruik WS_FTP om dingen aan mijn forum toe te voegen. Ik ben al vaker admin geweest, dus het admin board snap ik ondertussen. Het probleem nu is dat ik nu een eigen forum dus heb. Wij willen dingen aanpassen en onder andere de verjaardagsmod. Templates en smilies is met gelukt, ook andere iconen invoegen is met geluk. Maar dit lukt me dus niet. Ik heb drie bestanden die er volgens mij heen moeten:

greeting_popup.tpl --> moet volgens mij in alle templates die wij gebruiken.

birthday_popup.php --> moet volgens mij in de root gewoon

birthday_db_update.php --> moet volgens mij ook gewoon in de root

Maar wat doe ik nu fout, want als ik bovenstaande doe, krijg ik de mod er niet in.

ajcied

Re: Verjaardag niet toe te voegen met WS_FTP

Bericht door ajcied » 05 jan 2005, 18:55

Tigru schreef:Ik gebruik WS_FTP om dingen aan mijn forum toe te voegen. Ik ben al vaker admin geweest, dus het admin board snap ik ondertussen. Het probleem nu is dat ik nu een eigen forum dus heb. Wij willen dingen aanpassen en onder andere de verjaardagsmod. Templates en smilies is met gelukt, ook andere iconen invoegen is met geluk. Maar dit lukt me dus niet. Ik heb drie bestanden die er volgens mij heen moeten:

greeting_popup.tpl --> moet volgens mij in alle templates die wij gebruiken.

birthday_popup.php --> moet volgens mij in de root gewoon

birthday_db_update.php --> moet volgens mij ook gewoon in de root

Maar wat doe ik nu fout, want als ik bovenstaande doe, krijg ik de mod er niet in.
dat dikke moet je via internet naar toegaan dan moet ie het doen!

Tigru
Contacteer:

Bericht door Tigru » 05 jan 2005, 19:03

Klinkt misschien dom, maar hoe bedoel je, gewoon in mijn browserbalk intypen? Of achter mijn forumdomeinnaam zetten?

Bee

Bericht door Bee » 05 jan 2005, 19:32

Tigru schreef:Klinkt misschien dom, maar hoe bedoel je, gewoon in mijn browserbalk intypen? Of achter mijn forumdomeinnaam zetten?
Het adres naar het bestand in je browserbalk typen. Daarna zie je een installatiesamenvatting, en via ftp verwijder je daarna het bestand.
... Maar ik modereer (nog) niet.

LazyTiger

Bericht door LazyTiger » 05 jan 2005, 19:39

heb je het ook wel geinstalleerd in de andere bestanden?

Tigru
Contacteer:

Bericht door Tigru » 05 jan 2005, 19:42

Als ik het in mijn browser zet krijg ik simpel weg dat de pagina niet kan worden weer gegeven...

@P.T. Hoe bedoel je?

Sorry hoor, maar ik snap er nog heel weinig van, als jullie me vervelend vinden zeg het maar, maar ik ben geen computergenie en van degenen hier in huis hoef ik geen hulp te verwachten... Helaas...

Bee

Bericht door Bee » 05 jan 2005, 19:44

Je moet voor deze mod in verschillende bestanden php code toevoegen en wijzigen. Heb je dat wel gedaan?

Heb je de installatieinstructies ook gelezen. Daar staan veel extra tips en extra informatie in.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Tigru
Contacteer:

Bericht door Tigru » 05 jan 2005, 19:45

Ja die heb ik zeker gelezen, daar ben ik uiteraard mee begonnen, maar ik snap er totaal niks van... Misschien kan ik maar beter de moed opgeven....

Gesloten