hoe goed ik ook lees, neem aan dat het van groot belang zou kunnen zijn.

Wat is het verschil als ik op ja of nee druk?
Wie kan me dat haarfijn uitleggen?
Nadere uitleg : Als dat dus een vriend van je is, en zijn account heet : Janklaas, en hij spreekt een keer af met een vriend, en die heeft toevallig ook een account op jou forum. Dan kan hij nog wel met dezelfde computer op zijn account inloggen.Derky schreef:Dan ont-ban je dat IP-adres.
Uh het wordt er nou niet echt duidelijker van met je Janklaas.Roofiej0 schreef:Nadere uitleg : Als dat dus een vriend van je is, en zijn account heet : Janklaas, en hij spreekt een keer af met een vriend, en die heeft toevallig ook een account op jou forum. Dan kan hij nog wel met dezelfde computer op zijn account inloggen.Derky schreef:Dan ont-ban je dat IP-adres.
Ook is het handig als je in één netwerk zit. Meerdere mensen hebben dan dezelfde IP. En als mijn broertje nou een account heeft op jou forum en ik ook, en jij bant mijn IP. Dan kan zowel ik als mijn broertje er niet meer op.
Hmm als ik die optie op yes zet dan komt het in het blokje Un-ban or un-exclude IPs alleen kan ik daar niet uit opmaken of die nou gebant of uitgesloten is.paul schreef:Nee, dat is niet waar.
Het is een bestaande USER/IP van ban uitsluiten, dat hij dus niet gebanned kan worden.
Nee mij ook niet, uit het begin van het verhaal maak ik op dat je dus alle ip's kan blokken vanDerky schreef:Uh het wordt er nou niet echt duidelijker van met je Janklaas.