Wit scherm

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Evelijn
Contacteer:

Re: Wit scherm

Bericht door Evelijn » 12 nov 2007, 18:03

Na zoveel dagen heb ik nog steeds problemen met het terugzetten van de database. Mijn laptop is een ramp wat betreft internetverbindingen, het lukt mij dus niet om de database zonder dat internet uitvalt terug te zetten.

Is er iemand die dat voor mij zou kunnen doen?

Roofiej0

Bericht door Roofiej0 » 12 nov 2007, 18:32

Evelijn schreef:Na zoveel dagen heb ik nog steeds problemen met het terugzetten van de database. Mijn laptop is een ramp wat betreft internetverbindingen, het lukt mij dus niet om de database zonder dat internet uitvalt terug te zetten.

Ik zou het voor je kunnen doen. Maar dat mag niet van phpbb.nl vraag gewoon aan het service team. Open een nieuw topic.
Ex-Service Teamlid

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 12 nov 2007, 18:39

Roofiej0 schreef:
Evelijn schreef:Na zoveel dagen heb ik nog steeds problemen met het terugzetten van de database. Mijn laptop is een ramp wat betreft internetverbindingen, het lukt mij dus niet om de database zonder dat internet uitvalt terug te zetten.

Ik zou het voor je kunnen doen. Maar dat mag niet van phpbb.nl vraag gewoon aan het service team. Open een nieuw topic.
Waarom zou je dat niet mogen doen @_@

Gamemaniak
Contacteer:

Bericht door Gamemaniak » 12 nov 2007, 19:36

Wij zeggen niet dat het niet mag, wij raden alleen aan om het door het service team te laten doen, omdat dit toch een stukje meer veiligheid geeft, ik zeg niet dat je onbetrouwbaar Roofiej0, in tegen deel, je bent heel betrouwbaar ;) , maar goed. Back Ontopic :D

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 12 nov 2007, 21:34

Tuurlijk mag 't, als jullie dat onderling afspreken.

Roofiej0

Bericht door Roofiej0 » 13 nov 2007, 14:49

Sorry, ik dacht dat ik ooit ergens had gelezen in de regels dat het beter was deze dingen met het service team te doen. Verder sta ik wel tot je beschikking. Als het nog nodig is PB me maar :P
Ex-Service Teamlid

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 13 nov 2007, 15:18

Roofiej0 schreef:Sorry, ik dacht dat ik ooit ergens had gelezen in de regels dat het beter was deze dingen met het service team te doen. Verder sta ik wel tot je beschikking. Als het nog nodig is PB me maar :P
Dat is alleen in het Service-forum zelf. ;)

Gesloten