permissies nav aantal posts

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
capady

permissies nav aantal posts

Bericht door capady » 14 jul 2008, 10:09

IkHeb zojuist, voor het eerst sins een jaar of 10 een PHPbb board (3) opgezet en heb een wens die bijna zeker te realiseren is maar ik weet niet hoe.

Ik wil de permissies van gebruikers af laten hangen van het aantal posts dat ze geplaatst hebben.
Ik kan mij zo voorstellen dat ik hiertoe gebruikersgroepen aan moet maken maar hoe dan verder ? Ik kan nergens een instelling vinden om het lid zijn van een gebruikersgroep af te alten hangen van het aantals postings.

Alvast bedankt voor de hulp.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: permissies nav aantal posts

Bericht door Paul » 14 jul 2008, 11:07

Zonder MOD gaat dat helaas niet kunnen. Je zult de Auto groups MOD moet installeren, deze is te vinden in de MODDB op phpBB.com.

capady

Bericht door capady » 14 jul 2008, 12:22

Bedankt voor je reactie.

Ik heb hem gedownload en ga kijken of dit voldoet.

Wanneer ik het goed begrijp heeft PHPbb geen tool zoals SMF om MOD's automatisch te installeren en moeten alle wijzigingen handamtig aangebracht worden ?

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 14 jul 2008, 12:48

capady schreef:Wanneer ik het goed begrijp heeft PHPbb geen tool zoals SMF om MOD's automatisch te installeren en moeten alle wijzigingen handamtig aangebracht worden ?
Er word gewerkt om ze automatisch te kunnen installeren maar tot dat uitkomt zul je het handmatig moeten doen.

Gesloten