@ Bee: Regels lezen?

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
svenn
Contacteer:

Re: mmm

Bericht door svenn » 23 mei 2005, 21:23

bee schreef:
svennson schreef:jonges mss is dit iets voor pm ?
Af en toe is openheid niet zo erg, alleen als men echt fout gaat doen (moderators voor Nazi's uitmaken, om maar een voorbeeld te noemen), of als we bij voorbaat al weten dat het mis gaat, dan kan het in de PM.
haha moderator zijn op phpbb.nl zoooo leuk ;) ;) artikel ;)

-=|Rik|=-

Re: mmm

Bericht door -=|Rik|=- » 24 mei 2005, 00:30

bee schreef:(moderators voor Nazi's uitmaken, om maar een voorbeeld te noemen)
He shit, dan is iemand me daar dus in voorgeweest :lol:

Maar ik vind het een beetje zinloos om nou iedere, het is wel erg standaard reply als een inbreuk op moderator schap te gaan afschilderen.
-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 24 mei 2005, 07:54

Tsja wat zal ik er eens over melden, ik denk zelf dat je als moderator niet gelijk een lid moet afvallen als die vind dat er niet veel aan verandert is want de regels voor de check verschillen toch nogal eens in enkele gevallen, want soms zijn wij als leden niet duidelijk of er wat veranderd is maar zijn het blijkbaar twijfelgevallen geweest ... bij dat soort gevallen kun je toch beter om gewoon in de post zelf aan te geven dat het door bepaalde punten goed genoeg is voor een check, dan zien we dat gelijk en zal er vrijwel niemand over beginnen.

Is het geen idee dan (ik gooi het gewoon in de groep) om topic validatie voor die categorie in te schakelen dus dat topics eerst bekeken moeten worden door een mod voordat ze doorgelaten worden.
Indien dit niet haalbaar is kun je er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon in de topics zelf een bericht te zetten dat ie voldoet én dat dan bij alle topics die aangemaakt gaan worden zodat wij ook gelijk zien of zo'n topic bekeken is door een mod en dan kunnen we daarna altijd nog zeggen dat we het vrij standaard/niet orrigineel enz. vinden .. want dat blijft toch een mening?
Of je houdt het gewoon zo en dan zal ik er ook op proberen te blijven letten. :bier:
Barki.nl

Stef

Bericht door Stef » 24 mei 2005, 09:19

jh0nny schreef:Tsja wat zal ik er eens over melden ...
Hé, Bee, heeft het topic van 'Moderators' niet voor niets gekicked, we willen gewoon geen reply's als "Standaard".
jh0nny schreef:[ ..topic validatie ..]
Dit voor elkaar krijgen met admin activiteit? Verder zie ik het echt niet zitten om elke keer alle show off topics goed te keuren.

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 24 mei 2005, 13:29

Oke dat is jouw/jullie afweging natuurlijk, kan me er iets bij voorstellen al kost dat nou ook weer niet zoveel werk en vast minder als al die pb's enz. om ons uit te leggen hoe en wat. :lol:
Van mij zul je op dat front geen problemen meer krijgen hoor .. :bier:
Barki.nl

svenn
Contacteer:

die

Bericht door svenn » 24 mei 2005, 16:19

die mod is 'zichtbaar' voor gebruikers en dat mag niet volgends de bedoeling van phpbb.nl dus , de admin is ook nooit hier , en trouwens , het is toch niet leuk als je iets post en dat het er niet opkomt ?

jh0nny
Contacteer:

Re: die

Bericht door jh0nny » 24 mei 2005, 19:09

svennson schreef:die mod is 'zichtbaar' voor gebruikers en dat mag niet volgends de bedoeling van phpbb.nl dus , de admin is ook nooit hier , en trouwens , het is toch niet leuk als je iets post en dat het er niet opkomt ?
Hoezo, ik ken deze mod zelf en hierbij kun je standaard berichten laten versturen waarom iets is afgewezen, maar dit is hier geen optie. :D
Barki.nl

svenn
Contacteer:

idd

Bericht door svenn » 24 mei 2005, 19:12

Idd niet want de admins moeten zoiets uitvoeren ,... maar das een andere discussie , mensen kunnen toch lezen , wel de regels staan er voor iets ...
Laatst gewijzigd door svenn op 26 mei 2005, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

jh0nny
Contacteer:

Re: idd

Bericht door jh0nny » 24 mei 2005, 19:36

svennson schreef:idd niet want de admins moeten zoiets uitvoeren ,... mar das een andere discussie , manesn kunnen toch lezen , wel regelst staan er voor iets ...
Maar als het zo simpel zou zijn, zouden er geen discussies ontstaan. ;)
Feit is gewoon dat er een aantal gevallen zijn geweest waarbij het voor ons (als lid) onduidelijk was hoe en wat .. is een keer voorgekomen dat een forum eerst gesloten werd met argumenten van de moderator en dat ie evenlater weer geopend werd, dat er zichtbaar te weinig was aangepast maar dat hier uitzonderingen werden gemaakt enz. .. dat is niet onze fout lijkt me maar gewoon een miscommunicatie. :wink:
Barki.nl

svenn
Contacteer:

tjah

Bericht door svenn » 24 mei 2005, 19:40

Tjah zoon zaken gebeuren nou eenmaal , trouwens , een standaart forum komt hier echt niet voor een sitecheck waar voor het eigenlijk dient maar enkel voor reclame wat natuurlijk leuk meegenomen is;)
Laatst gewijzigd door svenn op 26 mei 2005, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 26 mei 2005, 05:36

svennson schreef:idd niet want de admins moeten zoiets uitvoeren ,... mar das een andere discussie , manesn kunnen toch lezen , wel regelst staan er voor iets ...
Ahhh, met jou kan ik praten! Al die regels waren ooit nodig en daar wordt dus ook op gecontroleerd. :wink:

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 26 mei 2005, 17:25

WebSiteNet schreef:
Ahhh, met jou kan ik praten! Al die regels waren ooit nodig en daar wordt dus ook op gecontroleerd. :wink:
Ben alvast blij dat je het kan lezen , was in tijdsgebrek blijkbaar ;)
// edit
even het bericht wat vernederlandst :D :P

Plaats reactie