[KIJK] Mijn Spamforum... nog steeds erg in ontwikkeling

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Gebruikersavatar
mosymuis
Berichten: 6940
Lid geworden op: 05 feb 2003, 14:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Mijn Spamforum... nog steeds erg in ontwikkeling

Bericht door mosymuis » 30 mei 2003, 23:35

Hoi... ik ben een aantal maanden geleden ook een eigen forum gestart en het is er al gezellig druk, dik 49.900 berichten en 113 leden is al een hele prestatie al zeg ik het zelf. Afbeelding

Hij draait op een eigen server en ik heb er heel erg veek aan gewerkt, de template heb ik helemaal op eigen houtje aangepast, zowel qua kleuren, indeling, breedte en andere teksten, en ik heb ook een aantal dingen toegevoegd zoals een PHP Shoutbox systeem wat ik zelf in het forum verwerkt heb. 8)

Er draaien een hoop mods, die ik ook vaak weer heb aangepast om er toch een persoonlijk tintje aan te geven. De Flash code is nu bijvoorbeeld [flash][/flash], ik heb 3 extra custom velden bij elke post, de /me IRC tag is sterk verbeterd waardoor de hele regel apart geplaatst wordt, de print topic pagina heb ik zowat herschreven, ik heb zelf een BBCode hack gemaakt, het registreren is een stuk simpeler geworden enz enz. Afbeelding

Te veel om op te noemen zou ik bijna zeggen, hoewel ik ook een hoop mods (upload system, portal, gallery) bewust niet geinstalleerd heb omdat ze onnodig zouden zijn, de functionaliteit van de mods vind ik belangrijker als het aantal ervan. Afbeelding

Verder ben ik een paar weken geleden begonnen met mijn eigen template, hij wordt hardstikke mooi en er zal letterlijk geen enkele regel originele subSilver code meer in te vinden zijn. De graphics, nog meer extra mods, de nieuwe indeling, de vormgeving, alles heb ik zelf gemaakt. Er gaat zeeën van tijd in zitten maar je moet er iets voor over hebben om geen standaard forum te runnen... :wink: Klik hier voor een voorproefje.

Maar kom vooral eens kijken, geef comments over hoe het nog beter kan en registreer je als je zin hebt om mee te spammen! :D

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding >> http://forum.mosymuis.nl << AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door mosymuis op 22 jun 2003, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.

topslob
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 jan 2003, 13:00

Bericht door topslob » 31 mei 2003, 10:17

Zeer mooi ik kan geen tien geven maar een 9.5 cker.
De style die je hebt gemaakt moet je publiceeren. :thumb: :thumb:

Gebruikersavatar
mosymuis
Berichten: 6940
Lid geworden op: 05 feb 2003, 14:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 31 mei 2003, 21:13

Nou de template houd ik lekker voor mezelf, vooral omdat er na het forum een hele site omheenkomt in dezelfde stijl. Ik gebruik heel wat minder variabelen uit de language files en config files, heel veel staat vast in de files. Ook daarom is het geen id om de template beschikbar te stellen aan anderen.

Maar ik sluit niets uit, misschien bou ik er in de toekomst weer één die wel gratis ter download komt te staan :)

Gebruikersavatar
Nila
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:18
Locatie: Reusel
Contacteer:

Bericht door Nila » 03 jun 2003, 15:44

mosymuis schreef:Nou de template houd ik lekker voor mezelf, vooral omdat er na het forum een hele site omheenkomt in dezelfde stijl. Ik gebruik heel wat minder variabelen uit de language files en config files, heel veel staat vast in de files. Ook daarom is het geen id om de template beschikbar te stellen aan anderen.

Maar ik sluit niets uit, misschien bou ik er in de toekomst weer één die wel gratis ter download komt te staan :)
en dan een link onder de templaat, zal je veel publiek oplevere 8)
SpeelGames.NL Kom Snel!!!

Gebruikersavatar
mosymuis
Berichten: 6940
Lid geworden op: 05 feb 2003, 14:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 03 jun 2003, 22:06

Misschien wel, mischien niet. Als de template aanslaat zal hij ook wel in andere landen gebruikt worden en wat heb ik nou aan amerikanen en duitsers op mijn board? :lol:

Sunstroke
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 feb 2003, 10:47
Contacteer:

Bericht door Sunstroke » 10 jun 2003, 09:10

netjes hoor, ik heb me effe geregistreerd daaro, mooi forum, en over die shoutbox, waar heb je die vandaan?
de groeten van rudy ;-)

Gebruikersavatar
mosymuis
Berichten: 6940
Lid geworden op: 05 feb 2003, 14:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 22 jun 2003, 20:52

Weer even een update: het forum is weer verder aangepast en is nu onder andere voorzien van een favicon en een volledig nieuwe, dynamische header. Nog tips & comments anyone?? :twisted:
Sunstroke schreef:en over die shoutbox, waar heb je die vandaan?
Hehe.. dat vraagt iedereen me :P Ik heb dit systeem gebruikt en verder volledig aangepast en geintegreerd. :)

Gesloten