Hij draait op een eigen server en ik heb er heel erg veek aan gewerkt, de template heb ik helemaal op eigen houtje aangepast, zowel qua kleuren, indeling, breedte en andere teksten, en ik heb ook een aantal dingen toegevoegd zoals een PHP Shoutbox systeem wat ik zelf in het forum verwerkt heb. 8)
Er draaien een hoop mods, die ik ook vaak weer heb aangepast om er toch een persoonlijk tintje aan te geven. De Flash code is nu bijvoorbeeld [flash][/flash], ik heb 3 extra custom velden bij elke post, de /me IRC tag is sterk verbeterd waardoor de hele regel apart geplaatst wordt, de print topic pagina heb ik zowat herschreven, ik heb zelf een BBCode hack gemaakt, het registreren is een stuk simpeler geworden enz enz.
Te veel om op te noemen zou ik bijna zeggen, hoewel ik ook een hoop mods (upload system, portal, gallery) bewust niet geinstalleerd heb omdat ze onnodig zouden zijn, de functionaliteit van de mods vind ik belangrijker als het aantal ervan.
Verder ben ik een paar weken geleden begonnen met mijn eigen template, hij wordt hardstikke mooi en er zal letterlijk geen enkele regel originele subSilver code meer in te vinden zijn. De graphics, nog meer extra mods, de nieuwe indeling, de vormgeving, alles heb ik zelf gemaakt. Er gaat zeeën van tijd in zitten maar je moet er iets voor over hebben om geen standaard forum te runnen...

Maar kom vooral eens kijken, geef comments over hoe het nog beter kan en registreer je als je zin hebt om mee te spammen!