[KIJK] Hardrockforum.nl
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Impactforra
- J.S. Coolen
- Contacteer:
VAn dat flash zou inderdaad ook goed kunnen, dat weet ik niet. Het zou in ons script kunnen met een interval.
Ik hou persoonlijk van duidelijk en recht toe aan dingen. Dus liever geen helemaal geintergreerde logo's. Maar dat is een kwestie van smaak.
Ieder zo z'n ding. Het was ook meer bedoeld als beredenering, waarom we deze manier hebben gebruikt.
Ik hou persoonlijk van duidelijk en recht toe aan dingen. Dus liever geen helemaal geintergreerde logo's. Maar dat is een kwestie van smaak.
Ieder zo z'n ding. Het was ook meer bedoeld als beredenering, waarom we deze manier hebben gebruikt.
- J.S. Coolen
- Contacteer:
We hebben het er nog eens over gehad en toch besloten om dan het forum gedeeltelijk open te gooien.Bee schreef:Ik denk dat mensen niet geneigd zijn te registreren voor forums als deze als ze de hoofdberichten niet goed kunnen zien. Bij sommige forums is het logisch, maar er is geen echte logica waarom gasten bijvoorbeeld niet mogen zien wat er over oa Krezip wordt gezegd. Ik denk zelf dat ze dan eerder geprikkeld wordt om te registreren.
Nu kun je als gast dus een gedeelte lezen. De foto's en links zijn niet te zien totdat je je aanmeld.
Beter zo?