[KIJK] tomorrowsdesigners.com

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
g0liatH

tomorrowsdesigners.com

Bericht door g0liatH » 22 jan 2006, 20:31

http://www.tomorrowsdesigners.com

Oude site helemaal in nieuw jasje gestoken, compleet nieuw design, nieuwe features en je kan hem in 5 kleuren bekijken. Nog geen mods installed spijtig genoeg omdat ik ze allemaal moest wegdoen door update van phpbb 2.013 naar 2.019.

Ik hoop de site weer actief te krijgen na een paar maanden downtime, zeer moeilijke opdracht :( maar ik doe mijn best

Ik zou graag weten wat jullie ervan denken, wat jullie goed vinden, wat jullie niet goed vinden en wat ik moet veranderen.

Alvast ongelooflijk bedankt voor jullie tijd :thumb:

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 22 jan 2006, 20:33

Oh, zéér mooi ! :thumb:
Erg mooi design vind ik, strak en toch leuk !

Het enige minpuntje, is hetvolgende:

Code: Selecteer alles

Grand Reopening posted by g0liatH on 2006-01-21 (hits: 8)
Het is bijna niet te zien dat "Grand Reopening" eigenlijk een link is..
Maar das niet zo erg hoor ;)

Een 8.5/10 :thumb:

wizzzzzzzz
Contacteer:

Bericht door wizzzzzzzz » 22 jan 2006, 20:39

Netjes hoor mijn complimenten... :thumb:

B-sTyLe

Bericht door B-sTyLe » 22 jan 2006, 20:43

sorry hoor maar bij een design website verwacht ik echt wel wat meer.
vind het maar niks, een beetje leeg..

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 22 jan 2006, 20:45

ba21 schreef:sorry hoor maar bij een design website verwacht ik echt wel wat meer.
vind het maar niks, een beetje leeg..
Tja, je hebt wel een punt. Maar goed, ik vind het juist niet mooi als het zo heel druk is. Deze is daarom juist wel mijn smaak ;)

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 22 jan 2006, 20:47

Vind het heel mooi, maar toch heel raar :? Ik vind dat groen van het forum een beetje te donker.. Of het ligt aan mij, maar voor de rest ziet het er heel goed uit! :thumb:
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

g0liatH

Bericht door g0liatH » 22 jan 2006, 20:53

Bedankt allemaal voor jullie mening

Lithium, inderdaad, dat moet ik dringend veranderen, misschien is het daarom dat er zo weinig mensen het nieuws lezen :wink:
Dank voor de goede score :bier:

Thx wizzzz

ba21, ik heb het bewust zo minimalistisch proberen te houden omdat andere design sites zo overdonderend veel graphics hebben. Ik hou wel van mooie graphics uiteraard, maar toch vind ik daar veel tijd in steken nutteloos, mensen bezoeken je site voor content tenslotte.

Thx Loyal, het groen is inderdaad nie gifgroen omdat dat vroeger wel het geval was bij mijn vorige site en ik was het een beetje beu gezien :)

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 22 jan 2006, 20:55

g0liatH schreef:Bedankt allemaal voor jullie mening

Lithium, inderdaad, dat moet ik dringend veranderen, misschien is het daarom dat er zo weinig mensen het nieuws lezen :wink:
Dank voor de goede score :bier:

Thx wizzzz

ba21, ik heb het bewust zo minimalistisch proberen te houden omdat andere design sites zo overdonderend veel graphics hebben. Ik hou wel van mooie graphics uiteraard, maar toch vind ik daar veel tijd in steken nutteloos, mensen bezoeken je site voor content tenslotte.

Thx Loyal, het groen is inderdaad nie gifgroen omdat dat vroeger wel het geval was bij mijn vorige site en ik was het een beetje beu gezien :)
Als ik een cijfer voor je website zou geven kreeg je een [8/10] Voor de mooie en toch rustige style alleen :)
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

Wout -- w00t

Bericht door Wout -- w00t » 22 jan 2006, 20:58

Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar dan zal je toch op moeten gaan letten dat templates crowssbrowser werken (dat wil zeggen dat in alle browsers het template precies beeld wat jij dacht).

Maar goed, ik zie dus (in FireFox) een menu dat volgepropt zit met grote letters. Dit geldt ook voor de TH in je index (dus waarin staat Forum, Topics, Posts etc.).

Om een of andere reden staat de oranje 'cellpic', die alleen maar groen/blauw/oranje/geel/roze is, niet aan. Het is erg leeg, misschien omdat het nogal hoog is.

De Folders ken ik ergens van... Volgens mij zaten die in een FI template, dat ik niet zeker weet...

De ID footer vind ik nogal hoor, voor kleine stukjes tekst, die trouwens niet in het midden staan. Hierdoor komt ook "Copyright © 2004-2006 Tomorrows Designers" tegen de footer aan.

Ik vind wel dat je er veel tijd in heb besteed. :)
Geeft geen support aan fora´s zonder copyright

g0liatH

Bericht door g0liatH » 22 jan 2006, 21:02

Bedankt Loyal

Wout, ik probeer er zoveel mogelijk op te letten dat mijn site in verschillende browwsers werkt (voornamelijk IE en Firefox) maar inderdaad, bij Firefox zijn er nog een aantal fouten in het forum.

De cellpic opmerking heb ik nog al eens gekregen, dit ga ik misschien veranderen door hem inderdaad wat kleiner te maken.

Folders heb ik van een site, ze zijn niet zelfgemaakt.

Er is iets mis met de Copyright, soms staat hij in het midden van de pagina, dit komt doordat ik juist css heb geleerd (mijn eerste site in css ipv tables) en ik kan er nog niet zo goed mee overweg :wink:

bedankt voor de brede uitleg Wout :)

Wout -- w00t

Bericht door Wout -- w00t » 22 jan 2006, 21:06

Yw ;)

Wat ik nu ook zie is dat in viewforum de teksten bovenin nogal groot zijn. Ik heb het over "Moderators: None", "Users browsing this forum: None" en "Tomorrows Designers Forum Index -> Pinboard".

En wat me opvalt, is dat in de legenda (onderin) de Stickey New Posts en de Announcement New Posts het niet doen... ;)

B-sTyLe

Bericht door B-sTyLe » 23 jan 2006, 16:41

Wout -- w00t schreef:De Folders ken ik ergens van... Volgens mij zaten die in een FI template, dat ik niet zeker weet...
folders zijn van dav.bo die wel meer folder-images etc maakt :wink:

g0liatH

Bericht door g0liatH » 23 jan 2006, 16:51

ba21 schreef:
Wout -- w00t schreef:De Folders ken ik ergens van... Volgens mij zaten die in een FI template, dat ik niet zeker weet...
folders zijn van dav.bo die wel meer folder-images etc maakt :wink:
ja ik vond ze uiterst geslaagd, als ik ze zelf maak zijn ze een stuk minder goed :wink:

Wout, die tekst ga ik nog verkleinen, en inderdaad, die 2 icoontjes doe ik weg :thumb:

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 23 jan 2006, 19:55

mooi. enkel als je het beeld verkleint is de menu wat raar , maar ik en eerlijk dat is komma neuken :p anders echt mooi

g0liatH

Bericht door g0liatH » 24 jan 2006, 21:46

svennson schreef:mooi. enkel als je het beeld verkleint is de menu wat raar , maar ik en eerlijk dat is komma neuken :p anders echt mooi
dank :thumb: ik apprecieer het

dat van het beeld ga ik wel verhelpen door de font kleiner te maken :)

Projectsdesigner
Contacteer:

Bericht door Projectsdesigner » 27 jan 2006, 16:16

ik vin het een geweldige site je hebt echt een oog voor een cleane site maar 1 ding: als je het beeld kleiner hebt dan komen de links van Contact FAQ Affiliates kleiner te staan en dat ziet er niet proffesioneel uit de rest is geweldig:)

Rico
Contacteer:

Bericht door Rico » 27 jan 2006, 18:45

Hmm, het oogt rustig, geen drukke dingen op de index.
Dat is een pluspunt

De kleur groen valt mij niet zo in de smaak, ik vind hem te fel.

Op de site zelf staat ook een hoop leuke dingen :)
[7.5/10]

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 27 jan 2006, 23:09

Rico schreef:De kleur groen valt mij niet zo in de smaak, ik vind hem te fel.
Dat kun je wijzigen hé Rico ;) :bier:

g0liatH

Bericht door g0liatH » 27 jan 2006, 23:39

XGE_Lithium schreef:
Rico schreef:De kleur groen valt mij niet zo in de smaak, ik vind hem te fel.
Dat kun je wijzigen hé Rico ;) :bier:
haha, inderdaad! :lol:

Thx Rico, blij dat je de content ook goed vindt :thumb:

Wout -- w00t

Bericht door Wout -- w00t » 28 jan 2006, 08:44

Wat ik nu ook zie (ben er weer :P) is dat je scrollbar (in Opera, zal dan vast wel in IE ook zo zijn) geen achtergrond heeft. Je ziet gewoon een balkje dat je naar beneden kunt doen, maar niet de background van de scrollbar. ;)

Gesloten