Is er iemand die mij in real life zou willen assisteren bij het updaten van mijn forum van 2.0.3. naar 2.0.8??
Met 800 gebruikers en weinig kennis/lef durf ik dit niet alleen. Ik zou elke vraag hier op het forum kunnen stellen maar dan is waarschijnlijk mijn forum geruime tijd plat (ondanks de snelle respons).
's Avonds (doordeweek) zou mij het beste uitkomen. Graag wil ik ook nog wel naar jou / u toekomen.
En vergoeding oid daar komen we wel uit.
Het is geen moeilijk forum (voor jullie) standaard subsilver en geen mods.
Als iemand mij uit de brand wil helpen dan hoor ik dat graag (evt. per mail).
Wie kan er IRL assisteren bij een update??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Wie kan er IRL assisteren bij een update??
I'D RATHER BE RIDING
Re: Wie kan er IRL assisteren bij een update??
In dat geval kan je de nieuwe bestanden uit v2.0.8 gewoon over je huidige bestanden heen kopiëren, en een update setup uitvoeren. Kwartiertje werk.Reemer schreef:Het is geen moeilijk forum (voor jullie) standaard subsilver en geen mods.

Dus je wilt me wel een kwartiertje helpen?? Please!!!!
Wanneer mag ik langskomen???
Dus de update ergens vinden.
Downloaden, bekijken welke bestanden erin zitten.
Zelfde bestanden opzoeken op de ftp server.
Huidige bestanden overschrijven met nieuwe bestanden??
Is het zo simpel?? (dan krijg ik weer een beetje lef):lol:
Kan dan het forum aanblijven (of moet ik eerst mensen er af schoppen??) Moet ik een back-up maken van mijn db voordat ik dat doe.
Met zulk soort basisvragen zit ik.
Wanneer mag ik langskomen???
Dus de update ergens vinden.
Downloaden, bekijken welke bestanden erin zitten.
Zelfde bestanden opzoeken op de ftp server.
Huidige bestanden overschrijven met nieuwe bestanden??
Is het zo simpel?? (dan krijg ik weer een beetje lef):lol:
Kan dan het forum aanblijven (of moet ik eerst mensen er af schoppen??) Moet ik een back-up maken van mijn db voordat ik dat doe.
Met zulk soort basisvragen zit ik.
I'D RATHER BE RIDING
- superman5000
- Contacteer:
De kans dat er iets mis gaat is zeer klein, maar een database backup is het hele jaar door een must, je weet maar nooit wat er kan gebeuren bij je host. Reemer, ik kan je niet in RL helpen
, maar zoals ik al zei is het zo gemakkelijk dat het geet probleem voor je zou moeten zijn.
Download gewoon de nieuwste phpBB distributie (2.0.8a) van phpBB.com, upload hem zoals je dat al gedaan hebt bij de installatie (waarbij je simpelweg alle bestanden op de server overschrijft), volg de online installatie en kies daar "update".

Download gewoon de nieuwste phpBB distributie (2.0.8a) van phpBB.com, upload hem zoals je dat al gedaan hebt bij de installatie (waarbij je simpelweg alle bestanden op de server overschrijft), volg de online installatie en kies daar "update".