Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Duvelske
-
Contacteer:
Bericht
door Duvelske » 07 mei 2004, 17:39
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=554 ... highlight=
Ik wil niets zeggen, maar deze mod is wel goedgekeurd! En mn mod blijft ook werken na de wijziging van het frame. Want het einde zegt uitsluitend dat er aan de code niets wordt toegevoegd! Maarja boeiuh. Het is jullie forum natuurlijk

-
Jappie
Bericht
door Jappie » 07 mei 2004, 18:47
Ik wil niet heel flauw zijn maar er is op het vorige topic niet voor niets een slotje gezet.... Het antwoord van phpBB leek me ook wel duidelijk dat ze hebben gekregen van lycos....
-
headout
-
Contacteer:
Bericht
door headout » 07 mei 2004, 18:58
Duvelske schreef:Ik wil niets zeggen, maar deze mod is wel goedgekeurd!
Dat doet niets af aan het feit dat je dit soort dingen niet hoort te doen: je maakt gebruik van een
gratis service. Die service moet ergens van betaald worden, en men probeert dat bij Lycos te doen door reclame op sites te zetten.
Beleid van phpBB.nl is duidelijk; ik ben het er volledig mee eens en ben blij dat men dat eindelijk heeft ingevoerd, was me al langer een doorn in het oog.
-
mosymuis
-
Contacteer:
Bericht
door mosymuis » 07 mei 2004, 23:37
Duvelske schreef:Ik wil niets zeggen, maar deze mod is wel goedgekeurd!
Hier gaat het dus om, dat is hij niet. Dit hebben we zelf nagevraagd op de Lycos forums en hebben een negatief antwoord gekregen van de leiding daar. Als jij kan aantonen dat Lycos je modificatie toch goedkeurt mag je topic weer open.
-
CG bandicoot
-
Contacteer:
Bericht
door CG bandicoot » 07 mei 2004, 23:45
Ja. Strax gaan mensen nog denken dat ze gewoon die reclame kunnen weghalen.
Code: Selecteer alles
<?
$sql = mysql_query("SELECT * FROM bestevanbeste WHERE name = 'CG Bandicoot'");
while ($obj = mysql_fetch_assoc($sql)) {
if (mysql_num_rows($sql) == 0) {
echo 'Huh?';
} else {
echo 'Als je het maar weet.';
}} ?>
-
mosymuis
-
Contacteer:
Bericht
door mosymuis » 07 mei 2004, 23:49
De licence uit Duvelske's mod deed je dat ook geloven, het is maar goed dat dat nu is rechtgezet.

-
Duvelske
-
Contacteer:
Bericht
door Duvelske » 08 mei 2004, 10:48
Die licence is er alleen omdat het was goedgekeurd en je het mag gebruiken ALLEEN voor phpbb. Zodat je ook niet die I frame's meer krijgt als je replied etc. Ook die irritante fout meldingen te verhelpen. Daarvoor was de mod bedoelt. Dan is het maar niet goedgekeurd volgens jullie. Ik vraag het wel na aan een vriend van me want die werkt bij lycos. Ik heb er ook een uitgebreid mailtje naartoe gestuurd en ze vonden het goed. Maar er moest wel de reclame van lycos boven staan! of goed zichtbaar zijn!
-
mosymuis
-
Contacteer:
Bericht
door mosymuis » 08 mei 2004, 11:00
Duvelske schreef:Dan is het maar niet goedgekeurd volgens jullie.
Hmm, spreken we spaans? We hebben een duidelijk "nee" gekregen van een woordvoerder van Lycos; daar kan jouw vriend niet tegenop boksen. Aan de mailtjes die jij krijgt hebben we ook weinig; je moet met iets overtuigenders komen als je meent dat je in je gelijk staat.
-
headout
-
Contacteer:
Bericht
door headout » 08 mei 2004, 15:47
Duvelske schreef:Die licence is er alleen omdat het was goedgekeurd en je het mag gebruiken ALLEEN voor phpbb. Zodat je ook niet die I frame's meer krijgt als je replied etc. Ook die irritante fout meldingen te verhelpen. Daarvoor was de mod bedoelt.
Van je
eigen site:
Taking the lycos advertising away, and fixes some lycos bugs
Bron
Spreekt voor zich. Is bedoeld om de Lycos reclame weg te halen, niets meer en niets minder.
-
timgoud
Bericht
door timgoud » 08 mei 2004, 18:19
ik wil niet zeuren hoor maar ik zie nog steeds die reckame
-
Duvelske
-
Contacteer:
Bericht
door Duvelske » 10 okt 2004, 19:20
timgoud schreef:ik wil niet zeuren hoor maar ik zie nog steeds die reckame
Als je de update download van
http://www.vitrax.vze.com en hem op lycos installeerd dan zie je dat alle reclame weg is. Zelfs dat ie veranderd was die reclame. Niet boeiend