subRed
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

subRed
Ik dacht dat ik alle subRed bestanden volgens de regels had geupload.
Om het te testen heb ik mijn default-template in mijn profiel veranderd in subRed.
Nu krijg ik niks anders als de volgende boodschap:
phpBB : Fatale Fout
Could not open subred template config file
DEBUG MODE
Line : 326
File : /home/maartilb/HTML/smz/phpBB2/includes/functions.php
Ik kan de boel ook niet meer herstellen. Wie helpt me uit deze impasse?
Om het te testen heb ik mijn default-template in mijn profiel veranderd in subRed.
Nu krijg ik niks anders als de volgende boodschap:
phpBB : Fatale Fout
Could not open subred template config file
DEBUG MODE
Line : 326
File : /home/maartilb/HTML/smz/phpBB2/includes/functions.php
Ik kan de boel ook niet meer herstellen. Wie helpt me uit deze impasse?
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ik zie alleen maar subRed.cfg als cfg staan. Zijn er meer?
En of ik hem geïnstalleerd heb, ik dacht het wel, want anders zou ik in mijn profiel toch niet voor subRed kunnen kiezen, toch?
Probleem is dus dat ik ook niet meer voor de andere stijlen kan kiezen die wel werken, omdat ik voor automatisch inloggen heb gekozen - en daarom word ik automatisch naar de foutboodschap geleid.

En of ik hem geïnstalleerd heb, ik dacht het wel, want anders zou ik in mijn profiel toch niet voor subRed kunnen kiezen, toch?
Probleem is dus dat ik ook niet meer voor de andere stijlen kan kiezen die wel werken, omdat ik voor automatisch inloggen heb gekozen - en daarom word ik automatisch naar de foutboodschap geleid.

Verwijder de cookiesleontb schreef:Ik zie alleen maar subRed.cfg als cfg staan. Zijn er meer?

helaas, dat gaat niet.
Ik ben ondertussen wel een stukje verder, kan er weer inkomen (was een kwestie van hoofd-/kleine letters) en zie sommige knoppen. Maar de achtergrond is zwart, de keuzemenu's in het profiel zijn zo klein dat je de tekst niet kunt lezen en veranderingen opslaan lukt ook nog niet.
Iemand enig idee - ik zoek ondertussen ook verder. Dank voor het meedenken!
Ik ben ondertussen wel een stukje verder, kan er weer inkomen (was een kwestie van hoofd-/kleine letters) en zie sommige knoppen. Maar de achtergrond is zwart, de keuzemenu's in het profiel zijn zo klein dat je de tekst niet kunt lezen en veranderingen opslaan lukt ook nog niet.
Iemand enig idee - ik zoek ondertussen ook verder. Dank voor het meedenken!