installatie 2.08 mislukt...

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Simpel
Contacteer:

installatie 2.08 mislukt...

Bericht door Simpel » 08 apr 2004, 18:42

Nu heb ik php en MySQL draaiend, zodat ik een nieuwe database kan aanmaken, maar de installatie van phpBB mislukt nog steeds...
Ik volg de handleiding op deze site, maar er gebeurt gewoon iets anders dan in de handleiding staat. Ik heb alles gedaan tot het verwijderen van de twee mappen, maar ik kom niet vanzelf in het instellingenscherm. Ik kan ook niets anders starten vanaf het pad van de map (in de browser het pad aangegeven waar de map staat). Dan vult de browser automatisch het pad verder aan naar /install/install.php, die ik dus heb moeten verwijderen.
Hoe kan ik verder??

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 08 apr 2004, 19:02

Ligt er aan welk instellingen scherm je bedoeld. Ga naar het bestand install.php moet /install/install.php zijn (sinds 2.0.3). Als je dat scherm nog niet gehad hebt moet je de install map opnieuw uploaden.

Als je het configuratie scherm van het administratie panneel niet krijgt moet je inloggen als admin en op de admin link onderaan klikken.

-=|Rik|=-

Bericht door -=|Rik|=- » 08 apr 2004, 22:58

Je zegt tot je de 2 mappen hebt verwijderd, vroeg php erom, of heb je dat volgens de handleiding gedaan :?
-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.

Simpel
Contacteer:

Bericht door Simpel » 09 apr 2004, 15:43

-=|Rik|=- schreef:Je zegt tot je de 2 mappen hebt verwijderd, vroeg php erom, of heb je dat volgens de handleiding gedaan :?
Eerst volgens de handleiding, ik had nl voor Dutch gekozen en zag nergens teksten bij :-/
Nogmaals, En gekozen, toen wel tekst en volgens de vragen op het scherm. Ik heb inmiddels wel een soort van Forum, maar er ontbreekt veel tekst en ik kan niets doen... Geen Admin onderin het scherm...
Wat gaat hier nou almaar fout???

Gesloten