Na het verwijderen van een bericht verder op zelfde pagina
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Na het verwijderen van een bericht verder op zelfde pagina
Als een moderator (of admin) een bericht in een topic verwijderd, wordt dat dmv. van een controlevraag nog extra gecontroleerd. Als er vervolgens op Ja gedrukt wordt, kun je kiezen om terug te gaan naar het topic of om terug te gaan naar de topiclijst.
Als je kiest om terug te gaan naar het topic zelf, kom je helemaal aan het begin op pagina 1 van het topic terecht.
Is het mogelijk om een MOD te maken (ik heb de zoekfunctie op diverse woorden laten genereren, maar kon er niets op vinden) die er voor zorgt dat je na het verwijderen van een bericht weer op dezelfde bladzijde terecht komt?
Als je kiest om terug te gaan naar het topic zelf, kom je helemaal aan het begin op pagina 1 van het topic terecht.
Is het mogelijk om een MOD te maken (ik heb de zoekfunctie op diverse woorden laten genereren, maar kon er niets op vinden) die er voor zorgt dat je na het verwijderen van een bericht weer op dezelfde bladzijde terecht komt?
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Het gaat iig om dit stuk uit includes/functions_posts.php
Maar ik weet niet hoe je he zo moet veranderen dat je naar de laatste post van het topic gaat in de link 
Code: Selecteer alles
if ($mode == 'delete' && $post_data['first_post'] && $post_data['last_post'])
{
$meta = '<meta http-equiv="refresh" content="3;url=' . append_sid("viewforum.$phpEx?" . POST_FORUM_URL . '=' . $forum_id) . '">';
$message = $lang['Deleted'];
}
else
{
$meta = '<meta http-equiv="refresh" content="3;url=' . append_sid("viewtopic.$phpEx?" . POST_TOPIC_URL . '=' . $topic_id) . '">';
$message = (($mode == 'poll_delete') ? $lang['Poll_delete'] : $lang['Deleted']) . '<br /><br />' . sprintf($lang['Click_return_topic'], '<a href="' . append_sid("viewtopic.$phpEx?" . POST_TOPIC_URL . "=$topic_id") . '">', '</a>');
}

Hoi Mosy,
Dit MOD waarnaar jij linkt hierboven op jouw eigen site heb ik gebruikt, maar ik krijg dan ook te maken met de fout die in datzelfde topic wordt besproken.
Na het verwijderen van een bericht krijg je de melding dat het onderwerp of bericht niet bestaat...
Nu heb ik zelf geen flauw idee welke versie van phpBB ik gebruik. Dit komt namelijk omdat ik het beheerderschap van iemand heb overgenomen, een paar maanden geleden.
Ik ben dus wat dat betreft ook een beetje aan het 'puinruimen' zoals je elders uit mijn posts hier op dit forum allicht al begrepen had.....
In ieder geval hoop ik dat je me ook híer weer mee kunt helpen
Dit MOD waarnaar jij linkt hierboven op jouw eigen site heb ik gebruikt, maar ik krijg dan ook te maken met de fout die in datzelfde topic wordt besproken.
Na het verwijderen van een bericht krijg je de melding dat het onderwerp of bericht niet bestaat...
Nu heb ik zelf geen flauw idee welke versie van phpBB ik gebruik. Dit komt namelijk omdat ik het beheerderschap van iemand heb overgenomen, een paar maanden geleden.
Ik ben dus wat dat betreft ook een beetje aan het 'puinruimen' zoals je elders uit mijn posts hier op dit forum allicht al begrepen had.....

In ieder geval hoop ik dat je me ook híer weer mee kunt helpen

- desert spider
- desert spider
Ik begrijp nog steeds niet waarom de mod op mijn forums wel werkt, en bij jou en manneke niet. Hier ben ik dus nog niet uit.Fok! schreef:Dit MOD waarnaar jij linkt hierboven op jouw eigen site heb ik gebruikt, maar ik krijg dan ook te maken met de fout die in datzelfde topic wordt besproken.
Nee, de koppelingen worden in PHP gemaakt.desert spider schreef:je zou zeggen dat het bij overal_header staat
Waar heb jij het nu weer over?desert spider schreef:ik heb even geken het is versie 1.0.3
2.0.8 is al uit dit is heel ernstig
maar het kan 1.0.3 nooit zijn daar is het veel te nieuw voor want er staat wel phpbb 2003

Ik heb zojuist ontdekt dat als je een bericht ergens tussenin verwijderd, dan ga je daarna daadwerkelijk naar de laatste post.
Verwijder je echter de laatste post van een topic en je kiest dan voor terugkeren naar het topic, dan roept hij dat het betreffende topic niet meer bestaat.
Zit hier het probleem wellicht?
Verwijder je echter de laatste post van een topic en je kiest dan voor terugkeren naar het topic, dan roept hij dat het betreffende topic niet meer bestaat.
Zit hier het probleem wellicht?