ADR

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Hans Kamp

ADR

Bericht door Hans Kamp » 05 apr 2004, 09:18

Dit is een voortzetting van het topic in MOD Support.

Nu is het zo dat mijn gewijzigde variant van Advanced Dungeons & Rabbits per monster 20 % kans heeft om een potion te droppen.

Wat ik graag zou willen is:
- dat een gemakkelijk monster slechtere en minder items laat vallen (als hij doodgaat) dan een moeilijk of gevaarlijk monster;
- dat er een goed leveling-up-systeem is. Elke klasse heeft basis-experience, en de hoeveelheid experience dat nodig is voor een volgend level is: BasisExperience * CharLevel * (CharLevel + 1) / 2.

Ook wil ik werken aan een goed systeem van itemgeneratie (geen vaste items) in shops en wat monsters laten vallen. En er moet een naamsysteemkomen a la http://www.battle.net/diablo2exp/items/magic.shtml, waarin het systeem van magische items wordt uitgelegd. Er zijn verschillende magische affixes die invloed hebben op het wapen, op het karakter dat het gebruikt (zowel eigenschappen als skills). De mate van invloed neemt toe met het karakterlevel.

Wie heeft hiervoor goeie ideeen?

Gesloten