- Adres van je forum: http://www.tomos4l.nl/forum
Event. modificaties op je forum: Geen
Wanneer ontstond het probleem? Direct na installatie
phpBB versie: 3.0.12
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee, gaat om originele nieuwe install
Wat is het probleem?
Dit is een probleempje waar ik (als admin) al eerder tegen aan ben gelopen bij een andere site (ptsite.nl). Eind vorig jaar hebben we ptsite.nl voorzien van phpBB versie 3.0.11 en daarna kregen we op diverse plekken problemen met de normale weergave van getallen. Heb contact opgenomen met host en die adviseerde om de database opnieuw terug te zetten in een clean installed omgeving doch die stap was me te risicovol.
Ik heb nu even wat meer tijd en dus heb ik een nieuwe installatie gedaan van de forum software op mijn eigen website (tomos4l.nl) en bij de eerste toegang tot de beheersomgeving zag ik deze scientific notation al in gebruik (ik heb de DB van ptsite nog niet eens geladen)
Let wel, mijn eigen website draait bij dezelfde host als ptsite.nl. Ik sluit dus niet uit dat het een instelling is op de host waar ik zelf niet bij kan?
Mijn vraag is dus waar dit vandaan komt en wat er aan te doen zonder alle view scripts te modificeren.
Enkele voorbeelden:
Alvast dank
Richard.