poll
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Kan niet, moet je scriptje voor laten schrijven of aparte pagina voor maken.
[+] Isento at DeviantArt
Nopz, sorry.jantje schreef:zou iemand dat voor me kunnen doen????? leipo???? podium4?????
Das een best ingewikkelde mod dan want met dat refresh systeem enzo ben ik niet echt handig.
Daarnaast als je in de poll bestanden gaat refreshen dan gaan AL je polls refreshen.
[+] Isento at DeviantArt
ik heb effe wat posts hieruit verwijderd omdat het onderwerp niet meer besproken werd....
even heel simpel:
Als je deze queries uitvoert in je phpmyadmin staan ALLE poll's weer helemaal op 0...
Dat ziet er in php-taal zo uit:
Maar ja daar hebben we nog weinig aan... we moeten er natuurlijk voor zorgen dat deze queries elke 24 uur worden uitgevoerd omdat niemand zin heeft om elke ochtend die queries te gaan plakken en uitvoeren in de phpmyadmin....
Nog te doen:
Een bestand maken die elke 24 uur deze queries uitvoert... ik heb nog niet zo heel veel verstand van php dat ik weet hoe je dat voorelkaar krijgt....
Volgens mij moeten we daarna dat nieuwe bestand includen in viewtopic.php... zodat bij elk bezoek aan een willekeurig topic word gechecked of die 24 uur al voorbij zijn....
even heel simpel:
Code: Selecteer alles
TRUNCATE TABLE `phpbb_vote_voters`;
UPDATE `phpbb_vote_results` SET `vote_result` = '0' ;
Dat ziet er in php-taal zo uit:
Code: Selecteer alles
$sql = 'TRUNCATE TABLE `phpbb_vote_voters` ;'
. ' UPDATE `phpbb_vote_results` SET `vote_result` = \'0\';'
. ' ';
Nog te doen:
Een bestand maken die elke 24 uur deze queries uitvoert... ik heb nog niet zo heel veel verstand van php dat ik weet hoe je dat voorelkaar krijgt....
Volgens mij moeten we daarna dat nieuwe bestand includen in viewtopic.php... zodat bij elk bezoek aan een willekeurig topic word gechecked of die 24 uur al voorbij zijn....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.