Hoi hoi,
Ik zou graag meerdere layouts willen gebruiken, maar het forum heeft ook mods blijven die gewoon werkend als men een andere layout voor zich zelf instelt of moet dit bij alle ingestelde layouts waar men uit kan kiezen apart ingesteld worden dat alles blijft werken?
Meerdere layouts
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Meerdere layouts
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition
Re: Meerdere layouts
Als je wilt dat de modificaties werken op de andere stijlen, dan zul je de MOD's per stijl apart moeten installeren. Het is helaas niet zo dat als je een nieuwe stijl installeert de MOD's er ook op werken.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Oké, dan weet ik voldoende zal eerst met de layouts bezig moeten. Bedankt David!
- BennyBernaer
- Contacteer:
Iedereen kiest het natuurlijk zelf, maar ik kan je alleen maar het advies geven om niet al teveel verschillende stylen te gebruiken.Joost01 schreef:Oké, dan weet ik voldoende zal eerst met de layouts bezig moeten. Bedankt David!
1: Je moet al die stylen up to date houden, als je wil dat alles goed blijft werken.
2: Modificaties moet je inderdaad ook verwerken in custom stylen. En soms zijn er wat meer wijzigingen nodig, omdat er stylen bij zijn die net iets anders zijn opgebouwd.
Soms kan je beter één mooie styl gebruiken en deze dan dan helemaal uitwerken naar believen. In plaats van een aantal en alles er maar op te zwieren.

Bedankt voor je feedback BennyBernaer, ik laat het toch maar zo is inderdaad veel werk kan ik beter aan 1 layout blijven knutselen. xD