Anouncements
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Anouncements
HAllo ik heb hier eerder al eens een topic geplaatst in verband met de kleur van mij announcements en stickys ik heb alles gedaan wat mij in die topic verteld is maar het lukt niet meer de kleur van stickys en announcements blijft hetzelfde en mijn forum heeft een totaal andere uitzicht nu http://www.fragaholics.eu/index.php
Re: Anouncements
Heb je de templates en de thema's van de stijl vernieuwd in het beheerderspaneel?
Kun je ook de buffer legen op de hoofdpagina van het beheerderspaneel?
Kun je ook de buffer legen op de hoofdpagina van het beheerderspaneel?
HGN op phpbb.com
Hoe bedoel je ? Ik heb alles via mijn ftp gedaan de files geopend met notepad++ en gewijzigd moet ik nog eens de stijl vernieuwen in beheerderspaneel ook ?
Is in orde bedankt hoor pola werkt nu ik heb de template vernieuwd in beheerderspaneel kan ik bv de teskst van de topictitle of announcementtitle in het wit laten zetten zodat de tekst duidelijker is
Is in orde bedankt hoor pola werkt nu ik heb de template vernieuwd in beheerderspaneel kan ik bv de teskst van de topictitle of announcementtitle in het wit laten zetten zodat de tekst duidelijker is
Beste Dieter25,
Dubbelposten (#3.5) is niet toegestaan. Gebruik de knop 'wijzig' als je iets wilt toevoegen aan je laatste bericht. Ik heb je berichten samengevoegd.
Bedankt!
Dubbelposten (#3.5) is niet toegestaan. Gebruik de knop 'wijzig' als je iets wilt toevoegen aan je laatste bericht. Ik heb je berichten samengevoegd.
Bedankt!
Mijn excuses daarvoor
Zie je vorige topic: viewtopic.php?p=442987#p442987Dieter25 schreef:Is in orde bedankt hoor pola werkt nu ik heb de template vernieuwd in beheerderspaneel kan ik bv de teskst van de topictitle of announcementtitle in het wit laten zetten zodat de tekst duidelijker is
Open /styles/acidtech/theme/stylesheet.css
Zoek
Code: Selecteer alles
.stickytopic .row1, .stickytopic .row2 {
background-color: #8B0000; /*vervang door jouw gewenste kleurcode */
}
.announcetopic .row1, .announcetopic .row2 {
}
Code: Selecteer alles
.stickytopic .row1, .stickytopic .row2 {