Hoe crash voorkomen?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Hoe crash voorkomen?
Nu ons forum onlangs gecrasht is,hadden we graag geweten hoe we dit voorkomen.
Volgens de andere admin had de back up die 1 dag voor de crash gemaakt werd geen enkel nut.
Aan wat ligt een crash?
We hadden die dag portaal en mini chat geinstalleerd,misschien komt het daardoor.
Hebben jullie tips?Opmerkingen?
Alvast bedankt voor je reactie.
Volgens de andere admin had de back up die 1 dag voor de crash gemaakt werd geen enkel nut.
Aan wat ligt een crash?
We hadden die dag portaal en mini chat geinstalleerd,misschien komt het daardoor.
Hebben jullie tips?Opmerkingen?
Alvast bedankt voor je reactie.
Re: Hoe crash voorkomen?
Wat bedoel je met "forum gecrashed"?
Als je hier duidelijk aangeeft wat er precies gebeurd is en wat eventuele foutmeldingen zijn die je kreeg, dan kunnen wij waarschijnlijk beter beoordelen wat er gebeurd is en wat er nog te redden is.
Als je hier duidelijk aangeeft wat er precies gebeurd is en wat eventuele foutmeldingen zijn die je kreeg, dan kunnen wij waarschijnlijk beter beoordelen wat er gebeurd is en wat er nog te redden is.
HGN op phpbb.com
Het is alweer hersteld,maar we vermoeden dat het gecrasht is door het portaal te installeren.Nu hebben we alleen de mini chat module erin staan en die werkt perfect.Het portaal komt niet terug uit voorzorgen.
Ik denk dat het vooral te maken heeft met de keuze van het portal en wellicht fouten bij het installeren. Van Board3 Portal kan ik zeggen dat ik die eenvoudig binnen 5 minuten geinstalleerd heb, zonder problemen.
HGN op phpbb.com
Het portal kwam van PHPBB3 BB code forum,misschien ligt het daaraan...
Is board3 gratis?
Is board3 gratis?
Oke bedankt Pola,dit kan op slot.