- Adres van je forum:biohcg.yourBB.nl http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie:
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem? Ik heb mijn forum (bij yourBB) vergeleken met de Engelse demo. Nu weet ik precies wat er niet in mijn versie zit en wat ik niet kon vinden. 1e Er is geen mogelijkheid voor back-up, zou moeten staan in Onderhoud. 2e Er is geen mogelijkheid voor update, zou moeten staan in Systeem. 3e Er is geen mogelijkheid om sticky/mededeling/polls te maken, zou moeten staan bij Onderwerp. Nu weet ik zeker dat het niet aan mijn beginnersblindheid ligt. Ik ben bezig een nieuwe mogelijkheid in eigen beheer uit te zoeken. Heel veel dank voor de hulp hier, ik zal zeker terug komen.
Verdwenen opties
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Verdwenen opties
Re: Verdwenen opties
Dit zijn forum permissies, die je dus per forum kunt instellen.tfvdb schreef:3e Er is geen mogelijkheid om sticky/mededeling/polls te maken, zou moeten staan bij Onderwerp.
Wil je dat iedereen stickies en mededelingen kan plaatsen of alleen de beheerders en/of moderators.
Als je alle geregistreerde gebruikers de mogelijkheid wilt geven om polls te starten, dan moet je de volgende permissie instellen voor alle fora waar je polls in wilt toestaan:
Beheerderspaneel - PERMISSIES - Forumpermissies groepen - Kies de fora - Stel voor betreffende fora de rol "Standaard toegang + polls" in.
HGN op phpbb.com
- BennyBernaer
- Contacteer:
Re: Verdwenen opties
Je maakt gebruik van een gratis forumdienst... In jou geval yourbb... Vaak zijn er bij zo'n gratis forumdienst beperkingen wat het forum betreft. Zoals bijvoorbeeld het maken van een backup etc.. Ik denk wat betreft de opties van youBB zijn, je beter contact kan opnemen met yourBB