Kan geen nieuw onderwerp maken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
searcher1966

Kan geen nieuw onderwerp maken

Bericht door searcher1966 » 03 jun 2012, 00:08

Hallo,
Ik heb eigenlijk exact hetzelfde probleem. Ik kan geen topics openen omdat er simpelweg geen knop te vinden is om een topic te openen. Het vreemde is, dat die knop wel zichtbaar is wanneer je uitgelogd bent op het forum. Klik je er dan op, dan moet je uiteraard eerst inloggen maar dan is de 'New Topic'-knop weer verdwenen.
Ik heb de voorgaande berichten hierover ook gelezen en heb in mijn PLESK-panel ook gekeken of de benodigde map 'NL' er wel in staat. Maar dat is wel het geval...
Wat zou in mijn geval het probleem kunnen zijn?

Mijn forum vind je op www.mysterie-mystiekforum.nl

Alvast bedankt voor jullie hulp! :)

Pola
Contacteer:

Re: Geen mogelijkheid tot openen van topics

Bericht door Pola » 03 jun 2012, 00:21

Dit betekent dat je de Forum gebaseerde permissies niet of niet goed hebt ingesteld.
Over de permissies kun je lezen in het Wiki artikel Permissies.
Als je er niet uitkomt, laat het dan even weten.
HGN op phpbb.com

searcher1966

Re: Geen mogelijkheid tot openen van topics

Bericht door searcher1966 » 03 jun 2012, 00:27

Hallo Pola,

Dank je wel, ik ga eens op mijn gemak jouw link doorlezen!
Mocht ik er niet uitkomen, dan meld ik me wel weer....

groet,
John

Het is inderdaad gelukt!
Enorm bedankt voor de snelle reactie en de duidelijke uitleg....

PhilipvD

Re: Kan geen nieuw onderwerp maken

Bericht door PhilipvD » 03 jun 2012, 05:55

Searcher1966, je bumpt een onderwerp van 4 jaar oud, dat is niet de bedoeling. De volgende keer graag een nieuw onderwerp aanmaken.
En let er ook op dat je niet dubbelpost binnen 24 uur, maar in plaats daarvan je eerdere bericht via de knop 'wijzig' bewerkt. Ik heb deze berichten nu samengevoegd.

Bedankt!

Gesloten