eigen domein

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Els1

eigen domein

Bericht door Els1 » 01 jun 2012, 06:52

Hoi,

Ik heb dus een nieuw forum opgestart nu up to date...
Mijn vraag is hoe kan ik dat tegen betaling uiteraard eventueel in een eigen domein naam veranderen in combinatie zoder reklame? Een pakket of iets in die aard?

David
Contacteer:

Re: eigen domein

Bericht door David » 01 jun 2012, 08:54

Beste Els1,

Hier geldt eigenlijk een beetje het zelfde als dat ik heb verteld in dit topic. Wij kunnen gratis forums maar beperkt ondersteunen, de vragen die je hebt kun je het beste stellen op het support forum van bbforum.nl. Heb alvast even voor je gezocht op hun forum en ik vond dit topic wat je maar eens moet lezen ;) Daar staat de informatie waar je hier na vraagt.

Ik persoonlijk zou adviseren even verder te zoeken, het kan veel beter en waarschijnlijk ook met betere kwaliteit. Het is ook niet duidelijk of je voor die 65 euro ook in je bestanden en database mag komen. Ik denk dat de beste oplossing een eigen host zou zijn ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten