Simple Portal (Mod) als index.php. Hoe?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Wimmel95

Simple Portal (Mod) als index.php. Hoe?

Bericht door Wimmel95 » 07 mei 2012, 19:55

• Adres van je forum: http://www.uefclan.nl/
    Event. modificaties op je forum: Simple Portal [link]
    Wanneer ontstond het probleem? Toen ik het installeerde.
    phpBB versie: 3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Behalve smileys toevoegen, nieuwe stijl toevoegen en Simple Portal installeren niet nee.
    Wat is het probleem? Ik heb Simpel Portal geïnstalleerd en dat is allemaal gelukt zoals het zou moeten. Als ik Prosilver (de stijl waarin deze mod zou moeten werken) op standaard zet en naar mijn forum ga dan gaat ie automatisch naar het forum. Pas wanneer ik links bovenin op Portal click (naast home) kom ik op deze nieuwe pagina uit.

Hoe krijg ik dit als beginpagina als ik mijn site intyp? Ik weet dat de pagina dan index.php moet heten, maar hoe doe je dit?

Pola
Contacteer:

Re: Simple Portal (Mod) als index.php. Hoe?

Bericht door Pola » 07 mei 2012, 21:58

Ik ga er vanuit dat je portal pagina portal.php is en dat je deze portal voor alle stijlen die je op je forum in gebruik hebt als startpagina wilt gebruiken.

Je kunt dat bereiken door aan het bestand .htaccess - die in de root van je website staat - de volgende regel code toe te voegen:

Code: Selecteer alles

DirectoryIndex portal.php index.php
Wanneer naar http://www.uefclan.nl/ gebrowst wordt, dan zal eerst gezocht worden naar portal.php en pas als die niet gevonden wordt naar index.php.
HGN op phpbb.com

Wimmel95

Re: Simple Portal (Mod) als index.php. Hoe?

Bericht door Wimmel95 » 07 mei 2012, 23:54

Ok dat klinkt goed! Ik zal dat morgen proberen. Bedankt alvast!

Gesloten