Op mijn forum kunnen mensen in een bericht via bijlage een prent of foto toevoegen dat is geen probleem.
MAAR nu heb ik zopas de mensen toelating gegeven om via een Prive Bericht een bijlage te versturen (op aanvraag) en nu is daar een probleem. Als je dan in een PB een bijlage invoegt krijg je plots de tekst: De extensie jpg is niet toegestaan. Hoe kan dat? want in gewone berichtjes is dat niet en gaat een jpg afbeelding wel. Ik heb al zitten zoeken maar kan nergens iets vinden om het op te lossen. Hopelijk weet iemand raad. Alvast bedankt.
PS
premisies staat prive berichten bijlages staat op ja
instellingen priveberichten bijlages staat ook op ja
Bijlage instellingen prive berichten staat ook op ja
bijlage in prive bericht geeft fout melding jpg
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: bijlage in prive bericht geeft fout melding jpg
Beheer, berichten, bijlagen, beheer extentiegroepen, en dan daar de verschillende extentie's bewerken waarbij je toestaan in priveberichten aanvinkt.
Kun je het volgende controleren:
Beheerderspaneel - BERICHTEN - Beheer extensiegroepen - Klik op
achter "Afbeeldingen" - Staat "Toegestaan in alle privéberichten:" daar aangevinkt?
*EDIT* Ik zie dat Photodrome me voor was en hetzelfde aangeeft.
Beheerderspaneel - BERICHTEN - Beheer extensiegroepen - Klik op
*EDIT* Ik zie dat Photodrome me voor was en hetzelfde aangeeft.

HGN op phpbb.com
dat staat allemaal goed en allemaal japhotodrome schreef:Beheer, berichten, bijlagen, beheer extentiegroepen, en dan daar de verschillende extentie's bewerken waarbij je toestaan in priveberichten aanvinkt.
maar het probleem blijft bestaan
Ben je daar zeker van?
Zie bijgevoegde afbeelding:

Zie bijgevoegde afbeelding:
HGN op phpbb.com
SUPER BEDANKT voor de duidelijke uitleg Polo het werkt
Doei en Thanks

Doei en Thanks