[gesplitst] BBCodes
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
[gesplitst] BBCodes
Ik heb pas een nieuwe style geinstalleerd, IDLauncht_Fresh.
Vandaag kreeg ik te horen van een lid dat QUOTE niet werkt. Ik heb even gekeken en nu zie ik dat alle BBCodes niet aan te klikken zijn wanneer je een post plaatst (klikken kan, maar er gebeurd dus niks).
Vandaag kreeg ik te horen van een lid dat QUOTE niet werkt. Ik heb even gekeken en nu zie ik dat alle BBCodes niet aan te klikken zijn wanneer je een post plaatst (klikken kan, maar er gebeurd dus niks).
Re: BBCodes
Even een wilde gok, heb jij de Nederlandse afbeeldingsset wel toegevoegd? Daar hoort ook weer een wiki artikel bij, die wellicht meer duidelijkheid geeft.Johanpg schreef:Ik heb pas een nieuwe style geinstalleerd, IDLauncht_Fresh.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
- marian0810
- Contacteer:
Heb je dat ook in prosilver? Ik vraag me af of dit hetzelfde probleem is als hier: viewtopic.php?f=40&t=57260Johanpg schreef:(klikken kan, maar er gebeurd dus niks).
Nu ik jouw reactie zo lees bedenk ik me opeens dat de BBcode eigenlijk niks met de afbeeldingsset te maken heeft. Hij mist trouwens wel dat had ik al gecheckt maar ik zit met de verkeerde knoppen in mijn hoofd, waardoor mijn antwoord niet echt aansluit op het probleemmarian0810 schreef:Heb je dat ook in prosilver? Ik vraag me af of dit hetzelfde probleem is als hier: viewtopic.php?f=40&t=57260Johanpg schreef:(klikken kan, maar er gebeurd dus niks).

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
De Nederlandse afbeeldingenset mist inderdaad, maar volgens mij bestaat deze niet voor de betreffende stijl.
Ik heb even ProSilver geprobeerd, maar daar mist de knop voor nieuw bericht, dus ik kan het niet testen.
Ik heb even ProSilver geprobeerd, maar daar mist de knop voor nieuw bericht, dus ik kan het niet testen.
- marian0810
- Contacteer:
Re: [gesplitst] BBCodes
Misschien nog een toevoeging die handig kan zijn om het probleem om te lossen: Smiles werken ook niet.
- marian0810
- Contacteer:
Ook niet in prosilver? Het lijkt inderdaad hetzelfde probleem te zijn.
Ik heb de stappen die in het bovenstaande topic als tips gegeven zijn (SQL in PHMyadmin) gedaan, maar dat levert niets op.
- AirWarrior
Smileys werken bij ook niet meer. ook niet in de standaard stylen.
Ik gekomen na de laatste update, vermoed ik.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
- marian0810
- Contacteer:
Debug aangezet en dat gaf geen foutmeldingen?Johanpg schreef:Ik heb de stappen die in het bovenstaande topic als tips gegeven zijn (SQL in PHMyadmin) gedaan, maar dat levert niets op.
Kun je eerst controleren of het probleem zich ook voordoet in prosilver?Johanpg schreef:Ik heb de stappen die in het bovenstaande topic als tips gegeven zijn (SQL in PHMyadmin) gedaan, maar dat levert niets op.
HGN op phpbb.com
marian0810 schreef:Debug aangezet en dat gaf geen foutmeldingen?Johanpg schreef:Ik heb de stappen die in het bovenstaande topic als tips gegeven zijn (SQL in PHMyadmin) gedaan, maar dat levert niets op.
Code: Selecteer alles
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_display.php on line 1027: Undefined variable: sql_m_approve
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4687: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3827)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4689: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3827)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3827)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3827)
- AirWarrior
Opgelost.AirWarrior schreef:Smileys werken bij ook niet meer. ook niet in de standaard stylen.
IE9 stond op compatibiliteitsweergave waardoor het niet werkte.
Signed by:
AirWarrior
AirWarrior
Bij jou, bij mij is het niet opgelost. Ik maak geen gebruik van IE, maar Firefox of Chrome. Daar zit het hem bij mij dus niet in.
Zit hier iets tussen wat van invloed kan zijn?Johanpg schreef:marian0810 schreef:Debug aangezet en dat gaf geen foutmeldingen?Johanpg schreef:Ik heb de stappen die in het bovenstaande topic als tips gegeven zijn (SQL in PHMyadmin) gedaan, maar dat levert niets op.Code: Selecteer alles
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_display.php on line 1027: Undefined variable: sql_m_approve [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4687: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3827) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4689: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3827) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3827) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3827)
- marian0810
- Contacteer:
Ik zou zelf denk ik voor de zekerheid even een verse functions_display.php uploaden maar ik durf niet te zeggen of dat ook wat met je probleem te maken heeftJohanpg schreef:Code: Selecteer alles
phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions_display.php on line 1027: Undefined variable: sql_m_approve

Geeft geen verbetering helaas, Marian0810.
Ik ben zo vrij geweest de query welke Pola in het topic van Louwrens had geplaatst even uit te voeren.
Dit levert echter 0 resultaten op.
Ik ben zo vrij geweest de query welke Pola in het topic van Louwrens had geplaatst even uit te voeren.
Code: Selecteer alles
SELECT *
FROM phpbb3_styles_template
WHERE template_name = 'prosilver'
LIMIT 0 , 30
Dan heb je denk ik prosilver niet meer als stijl geinstalleerd op je forum.
Staat de prosilver stijl nog wel op de server en zie je hem dus in het beheerderspaneel als "niet geinstalleerd"? Wil je hem in dat geval tijdelijk installeren en kijken of het probleem zich ook voordoet bij prosilver?
Staat de prosilver stijl nog wel op de server en zie je hem dus in het beheerderspaneel als "niet geinstalleerd"? Wil je hem in dat geval tijdelijk installeren en kijken of het probleem zich ook voordoet bij prosilver?
HGN op phpbb.com
Prosilver is gewoon geïnstalleerd..
De knoppen voor BBCodes en smiles werken bij Prosilver wél.
De knoppen voor BBCodes en smiles werken bij Prosilver wél.