Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
black lion
-
Contacteer:
Bericht
door black lion » 03 feb 2012, 19:46
- Modificatie & Versie:Share on
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://kkc.curacao.nl
phpBB versie:3.0.10
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?Nee.
Wat is het probleem?
Na de update van 3.0.9 naar 3.0.10 werkt de MOD Share on niet meer. De MOD was perfect geinstaleerd door David, maar nu zodra ik klik share to Facebook werkt het niet meer. Kreeg wel even een page van ene ***.sharer met wat foto's van hem/haar verder blanco. Klik ik er nu op dan krijg ik een page "pagina bestaat niet".
Kan dus geen nieuws items meer sharen naar FB.
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 03 feb 2012, 19:59
Hmmz, ik ben even zo vrij geweest te testen. Maar ik ondervind niet direct problemen het werkt hier eigenlijk gewoon. Bij welk topic had jij het probleem?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
black lion
-
Contacteer:
Bericht
door black lion » 03 feb 2012, 21:31
Had het bij allen. Maar ik zie al wat er gebeurd. Iemand heeft bij Facebook de naam "sharer "genomen en de MOD gaat naar die pagina. Het komt wel op mijn page maar het geeft de "page not found "aan.
Dank voor het testen.
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 04 feb 2012, 10:40
black lion schreef:Had het bij allen. Maar ik zie al wat er gebeurd. Iemand heeft bij Facebook de naam "sharer "genomen en de MOD gaat naar die pagina. Het komt wel op mijn page maar het geeft de "page not found "aan.
Dank voor het testen.
Snap er niks van

Maar neem aan dat het nu wel weer werkt?
vertalingen
-
black lion
-
Contacteer:
Bericht
door black lion » 06 feb 2012, 15:12
Ja het werkt wel goed David. Maar wel irritant.
Ergens in de scripts van deze MOD staat dus sharer. Zodra je op de F klikt van facebook, komt hij wel op de eigen page te staan maar geeft aan page not found or moved. Dat is dus de page van fb/sharer........
Ga ik later kijken op FB staat het wel op mijn eigen deel.
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 06 feb 2012, 17:15
Wanneer krijg je deze melding precies? Kun je misschien eens een print screen voor me maken?
Ik heb bij verschillende topica op het Facebook icoontje gedrukt, dan kom ik zoals het hoort op een aparte pagina daar kun je instellen voor wie de link zichtbaar moet zijn, je kunt kiezen op wie zijn prikbord je het wil zetten en je kan een persoonlijke tekst toevoegen. Als je dat heb ingesteld kun je de link delen en komt die op de plek die je hebt ingesteld. Ik zie persoonlijk geen problemen en/of meldingen waar jij het over hebt.
vertalingen