Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Veronique
Bericht
door Veronique » 20 dec 2011, 13:40
- Adres van je forum: http://brvephotography.nl
Event. modificaties op je forum: Primelinks
Wanneer ontstond het probleem? Vandaag
phpBB versie: 3.09
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Primelinks toegevoegd
Wat is het probleem?
Mijn forum opent opeens niet meer. dus als ik op een forum klik, dan opent hij niet meer. Als je niet ingelogd bent zie je het topic Forumregels wel maar als je er op klikt gebeurt er niks. Dit is op het gehele forum ook als je ingelogd bent. Wat heb ik fout gedaan? Of nog beter hoe herstel ik dit?

-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 20 dec 2011, 16:42
Hoewel ik het natuurlijk niet zeker weet, vermoed ik dat het te maken heeft met je prime link installatie. Ik neem aan dat dat het enige is wat je afgelopen dagen aan je forum hebt gedaan? Loop de instructies nog eens goed door, en zoals ik in je andere topic zei, heb je de stijl bestanden van deze modificatie ook in jouw stijl gezet? Kan je helaas niet precies vertellen wat er mis is, maar kijk alles nog eens goed na
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
Veronique
Bericht
door Veronique » 20 dec 2011, 17:23
Door dat ik het forum nog aan het opstarten ben zit ik ook veel in het admin paneel te klungelen (Ben nog beginner, wel vaker met phpbb gewerkt maar dan was alles al goed ingesteld en hoefde ik alleen kleine wijzingen te doen. Dus nu is voor mij ook allemaal uit zoeken. Ik ga alles van de prime links eens ongedaan maken en kijken of het daarna weer goed werkt. En anders maar alles opnieuw installeren ofzo.
bedankt weer voor je antwoord.
-
Veronique
Bericht
door Veronique » 29 dec 2011, 23:11
Hier kan een slotje op. Is reeds opgelost.