Hallo allemaal,
Ik heb een schoolopdracht het gaat over een ziekenhuis garage. ze willen dat alleen medewerkers gebruik maken van de parkeergarage. daarom gaan ze een inkloksysteem aanleggen voor de medewerkers die de garage in en uitgaan. Als er na 20 sec niet word uitgeklokt krijgt de beheerder een popup te zien met een melding dat die persoon niet heeft uitgeklokt. als die persoon wel is uitgeklokt krijg je gelijk melding te zien van succesvol uitgeklokt.
Wat ik nu voor me heb is een Access database met medewerkers. die medewerkers moeten kunnen inloggen en daarna kunnen inklokken. Ik moet ook kunnen traceren welke medewerker heeft ingelogd
wat ik eerst zal moeten maken is een inlog systeem.
dan zullen de medewerkers moeten inloggen.
daarna krijg je een keuze menu met inklokken en uitklokken
wat handig zou zijn als ik met een admin user volledige rechten heb. bijvoorbeeld rechten tot mijn database of meer.
en medewerker alleen in en uit kan klokken
maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen?
of wil scripts ik moet gaan gebruikers.
Inlog systeem
rechten
medewerkers database
keuze menu
inklok systeem
timer
pop up (melding)
Inklok systeem.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Inklok systeem.
Wat heeft dit met phpBB te maken? Dit forum is enkel en alleen bedoeld voor phpBB support, en niet voor algemeen php support.