laatste berichten op homepage van website plaatsen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
michele s

laatste berichten op homepage van website plaatsen

Bericht door michele s » 24 mei 2011, 11:20

Ik weet en heb het gelezen maar dit is voor mij de eerste keer, ben een nieuweling ;-)
ik had deze http://wiki.phpbb.nl/3.x/Toon_laatste_berichten_extern gevonden en wilde dit dus doen.Oke de script staat er , maar niet hoe je het moet installeren of waar.
ik wilde laatste 5 berichten op mijn website laten zien voor de bezoekers die dan kunnen zien welk topics actief zijn.
ik heb ze alle 5 in apart txt opgeslaan in de map van public_html maar niets of moet ik het in de map van de forum zelf in plaatsen, ook heb ik het geprobeerd in de index.html pagina te zetten ook niets.
kan iemand me uitleggen:
hoe opslaan in welk bestand!
waar opslaan!
welk of allemaal !
en moet ik er iets in veranderen in deze teksten!

heb gisteren toch lang geprobeerd het best wat ik kreeg te zien was een kader met wat codes pfff

thnx voor jullie hulp

michele s

Re: laatste berichten op homepage van website plaatsen

Bericht door michele s » 26 mei 2011, 21:16

Raar, dat er op bijna 3 dagen nog niemand weet hoe ik het moet doen.

Ik heb dus alles in een bestand opgeslaan en home.php genoemd , maar moet ik nu ook nog een script hebben om dat in mijn index.html te zetten.

En waar vind ik dat of hoe moet dat om mijn 5 laatste berichten te zien op mijn website.

alvast bedankt.

Gesloten