Onderschift bij bepaalde greepen wel/niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Joske

Onderschift bij bepaalde greepen wel/niet

Bericht door Joske » 27 mar 2011, 10:36

Wij zijn vollop bezig ons forum te vernieuwen. Van de technische kant heb ik (nog) niet veel kaas gegeten dus dat wordt door iemand gedaan.
Nu hebben we vrijdag op de bestuursvergadering van onze Club (die het forum beheert en ook deels gesloten gebruikt) bepaalde dingen beslist over wie wat mag enzo. Veel instellingen heb ik al gevonden.
Alleen de mogelijkheid om onderschiften alleen toe te laten bij bepaalde gebruikersgroepen vind ik nergens.

Als ik de instelling "Onderschrift toestaan" op Ja zet. En de groepspermissies bij de groepen die GEEN onderschrift mogen/kunnen gebruiken op "Nooit" had ik gehoopt dat die groepen hun onderschift dus niet zichtbaar zou zijn, maar dat gebeurd dus wel. Iedereen zijn onderschrift wordt zo zichtbaar. :oops:

Gesloten