Nieuwe velden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Mister v

Nieuwe velden

Bericht door Mister v » 09 jan 2011, 20:44

ik kan enkele nieuwe velden aanmaken via aangepaste velden in groepen en gebruikers maar ik kan die velden niet zijn staan onder mijn naam in het forum zelf
Ik kan ze invullen in het gebruikerspaneel maar resultaat is dan nergens zichtbaar
ik heb aangevinkt
Weergeven in gebruikerspaneel
weergeven op registratiepagina
weergeven op onderwerppagina

ik denk dat ik alles toch juist heb aangevinkt maar hoe komt dat ik het resultaat niet zie

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Nieuwe velden

Bericht door FreakyBlue » 12 jan 2011, 12:03

Heb je ook de instellingen juist staan in het beheerderspaneel, tab algemeen, instellingen serverprestaties en dan helemaal onderaan 'aangepaste profielvelden'?

Dit stukje:
Aangepaste profielvelden
Geef eigen profielvelden in de ledenlijst weer: Ja Nee
Geef eigen profielvelden in de gebruikersprofielen weer: Ja Nee
Geef eigen profielvelden op de berichtenpagina weer: Ja Nee
Heb je deze goed staan, dan is het wellicht stijlgerelateerd. Welke stijl gebruik je?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Mister v

Re: Nieuwe velden

Bericht door Mister v » 12 jan 2011, 22:02

ik vind deze daar niet terug hoor,
ik ben naar serverinstellingen gegaan maar vind daar nergens aangepaste profielvelden terug
ik gebruik de stijl infinity

Gesloten