Forum gaat sluit automatisch ? en is niet meer te activeren.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Zookeeper

Forum gaat sluit automatisch ? en is niet meer te activeren.

Bericht door Zookeeper » 30 dec 2010, 13:31

• Adres van je forum: http://www.zootycoon.nl
    Event. modificaties op je forum:diverse
    Wanneer ontstond het probleem? na verhuizing van server host
    phpBB versie:3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Het forum verhuisd van de oude naar een nieuwe server host.
    Wat is het probleem?
    Net na de verhuizing hadden we er geen last van , althans niet eerder opgevallen, maar nu springt het forum regelmatig op slot. Wanneer ik dan, met admin rechten, inlog in ACP om het forum weer te openen dan blijft die op "JA" staan bij de optie forum uitschakelen. Ook wanneer ik "Nee" aanvink en dan op bevestig klik.

Heel gek misschien maar ik heb het idee dat als iemand met adminrechten inlogd op forum dat die dan meteen op slot springt. Ik weet niet of dat mogelijk is?

Pas na diverse pogingen via allerlij mogelijkheden van in en uitloggen kan het forum opeens weer open.

edit ik heb even in de beheerderslog gekeken en daar staat onder mijn naam de volgende mededeling:
    "Gewijzigde Artikel Database instellingen"
    Maar ik heb daar niks gewijzigd dus dat vind ik vreemd.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Forum gaat sluit automatisch ? en is niet meer te active

Bericht door Paul » 30 dec 2010, 17:03

Gesloten