[Rookie] phpbb3 vragen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
[Rookie] phpbb3 vragen
Ik ben dus nieuw met het systeem wat op phpBB3 werkt.
Vroeger toen je nog phpBB2 had, was het veel makkelijker om het te installeren.
Nu is mijn vraag, wat moet ik doen om het te installeren.
Heb wat links om het makkelijker te maken:
http://i54.tinypic.com/14bi5op.png
http://i52.tinypic.com/2w2k11i.png
http://i51.tinypic.com/2uft8ww.png
Uhm, dus wat moet je doen, dit probleem is ontstaan tijden de installatie, mocht iemand het willen weten..
Vroeger toen je nog phpBB2 had, was het veel makkelijker om het te installeren.
Nu is mijn vraag, wat moet ik doen om het te installeren.
Heb wat links om het makkelijker te maken:
http://i54.tinypic.com/14bi5op.png
http://i52.tinypic.com/2w2k11i.png
http://i51.tinypic.com/2uft8ww.png
Uhm, dus wat moet je doen, dit probleem is ontstaan tijden de installatie, mocht iemand het willen weten..
Laatst gewijzigd door djbosanac op 05 dec 2010, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: [Rookie] phpbb3 installeren, maar hoe>?
Gebruiksaanwijzing: phpBB installeren
Daarmee kom je wel wat verder denk ik?
Daarmee kom je wel wat verder denk ik?
Ik neem aan die cache is het zelfde gewoon:

Aangezien het anders is qua plaatje?
En dan kom ik bij de volgende stap:
Database instellen, alleen krijg de volgende fout-melding heletijd:
phpBB kan geen databaseverbinding maken, zie de foutmelding hieronder.
Access denied for user 'djbosanac'@'192. ip etc etc.' (using password: YES)
Wat moet ik doen? welke gegevens zijn dit? van me host of wat?
Aangezien het anders is qua plaatje?
En dan kom ik bij de volgende stap:
Database instellen, alleen krijg de volgende fout-melding heletijd: