Uitlijning forum in de war

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Opperprutser

Uitlijning forum in de war

Bericht door Opperprutser » 17 nov 2010, 11:03

• Adres van je forum: http://www.koningspython.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?Gisteren
    phpBB versie:3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Wat opruimwerk!
    Wat is het probleem?
Het uiterlijk van het forum is gewijzigd. Kop staat rechts uitgelijnd en forum links. Ziet er niet uit maar heb er niets aan gewijzigd.
Leden mogen bijlagen plaatsen alleen is deze map nu al 1.3G. Is er een snelle methode om oudere berichten met bijlagen te verwijderen?
Oude update bestanden zijn die nog te vinden? Ik wil graag naar 3.0.7

Alvast bedankt voor de hulp.

Richard

Ger
Contacteer:

Re: Uitlijning forum in de war

Bericht door Ger » 17 nov 2010, 12:15

Wat heb je precies opgeruimd? Zonder dat te weten kunnen wij weinig aanvangen.
Je kunt eens proberen om per onderdeel het opruimwerk weer ongedaan te maken (ik neem aan dat je backups hebt) en te kijken waar het probleem in zat.

Opperprutser

Re: Uitlijning forum in de war

Bericht door Opperprutser » 17 nov 2010, 13:07

Ik heb de instellingen van de bijlages bijgesteld omdat deze zo hoog waren. Ik heb dit niet vermeld omdat het in mijn optiek niets met de layout te maken heeft. Ik heb geen php veld bekeken enkel de standaard instellingen aangepast van ongelimiteerd naar een limiet gezet.

Gesloten