Wat vraagjes betreft de werking van PhpBB Gallery

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Rimo

Wat vraagjes betreft de werking van PhpBB Gallery

Bericht door Rimo » 22 sep 2010, 19:32

Hallo,

Ik heb vandaag PhpBB Gallery van Nick Vergessen geïnstalleerd met de nederlandse files.
Alles schijnt goed geïnstalleerd te zijn en staat helemaal goed onder de tab .Mods.
Aleen nu loop ik te stoeien met de permissies,want nu probeer ik onder mijn eigen account een album aan te maken,maar dan krijg ik de volgende melding:

Je bent niet bevoegd een persoonlijke album aan te maken.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn geregistreerde gebruikers een album kunnen maken en behren,ik kom er echt niet meer uit :(

Alvast bedankt.

Richard

PhilipvD

Re: Wat vraagjes betreft de werking van PhpBB Gallery

Bericht door PhilipvD » 23 sep 2010, 19:34

Staat er onder de groepspermissies (Beheerderspaneel -> Tabblad: Permissies -> Permissies groepen) van de groep Geregistreerde Gebruikers geen optie om permissies voor deze MOD toe te kennen?

Rimo

Bericht door Rimo » 23 sep 2010, 19:52

PhilipvD schreef:Staat er onder de groepspermissies (Beheerderspaneel -> Tabblad: Permissies -> Permissies groepen) van de groep Geregistreerde Gebruikers geen optie om permissies voor deze MOD toe te kennen?
Dat is juist het gekke ervan,dat gaat dus niet,staat er niet bij.

Hier een link naar de screenshot van de permissies : http://chefrichard.nl/2.jpg

Neo
Contacteer:

Bericht door Neo » 23 sep 2010, 20:07

Ga naar het beheerderspaneel => .Mods -> phpBB Galerij -> Albumpermissies -> selecteer "Persoonlijke albums" -> klik versturen -> voeg de rechten toe/pas deze aan!
Laatst gewijzigd door Neo op 24 sep 2010, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Rimo

Bericht door Rimo » 23 sep 2010, 20:33

FDCP_NEO schreef:Ga naar het behherderspaneel => .Mods -> phpBB Galerij -> Albumpermissies -> selecteer "Persoonlijke albums" -> klik versturen -> voeg de rechten toe/pas deze aan!
Hartelijk dank,dit heeft me geholpen!

Plaats reactie