Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Boxerke
Bericht
door Boxerke » 19 sep 2010, 12:07
- Adres van je forum: 18+
Event. modificaties op je forum:portal toegevoegd & stijl verandert
Wanneer ontstond het probleem? bij veranderen stijl
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Stijl is verandert naar absolution en board3 portal toegevoegd
Wat is het probleem?
Het probleem is dat de lettertypes in verschillende boxen niet goed uitkomen (ze overscrijden de randen) en graag had ik het forum wat meer schermvullend gehad. zoals hier:
http://www.m-a-styles.de/portal.php?style=28 dit is dus ook het resultaat dat ik wens te halen.
Bedankt voor de hulp!
Laatst gewijzigd door
Paul op 19 sep 2010, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: 18+ url verwijderd.
-
Carlo Claessen
Bericht
door Carlo Claessen » 19 sep 2010, 12:53
board3 portal heeft een extra map in de mop hier zitten diverse voorgemaakte config files voor diverse stijlen, anders kijk even op de maker site van de portal hier staan ook diverse downloadbare stijl configs voor de portal
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
-
Boxerke
Bericht
door Boxerke » 19 sep 2010, 14:17
Carlo Claessen schreef:board3 portal heeft een extra map in de mop hier zitten diverse voorgemaakte config files voor diverse stijlen, anders kijk even op de maker site van de portal hier staan ook diverse downloadbare stijl configs voor de portal
Deze style die ik heb geïnstalleerd is een style die is aangepast voor board3 portal. Blijkbaar die ik iets fout of heb ik iets verkeerd ingesteld ik weet alleen niet waar.