catpcha werkt niet volledit

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
bogy

catpcha werkt niet volledit

Bericht door bogy » 26 jun 2010, 03:28

• Adres van je forum: http://www.dcnet.be/visa
    Event. modificaties op je forum: pro_formell theme
    Wanneer ontstond het probleem? sinds de update van 3.0.5 naar 3.0.7 (via 3.0.6)
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
De catpcha werkt niet zoals het hoort... Bij het upgraden heb ik gemerkt dat die namelijk wat uitgebreid werd en ik ben dan ook na het updaten van 305 naar 306 en dan naar 307PL meteen aan de slag gegaan en wat blijkt nu... zowel de Q&A als de reCATCHPA krijg ik niet weergegeven als ik een nieuwe gebruiker registreer op het forum.

In het adminpanel worden de catchpa's wel weergegeven, dus ik vermoed dat het aan m'n theme ligt, daar zal vermoedelijk iets moeten aan worden toegevoegd.
Helaas ben ik zelf echt geen kenner, maar als iemand mij op weg helpt kan ik het zeker wel vinden.

Ik gebruik nu dus het pro_formell thema (die is wel mee door de update gegaan van het forum, en heeft verder dus wel de patch gehad, subsilver was indertijd meteen na het installeren v/h forum verwijderd. dit is dan ook de eerste keer dat ik bij een upgrade van dit forum iets mis, alle andere upgrades gingen altijd zonder een probleem; verder is er in de code nooit iets 'gehacked' geweest.. die lessen heb ik eerder al eens geleerd...)
..

ik heb trouwens gemerkt (in de source van de output) dat de catchpa een afbeelding verwacht.. bij de q&a en de recatpcha merkte ik dat er in het bij de verificatielijn niets stond; behalve de vraag om de code in te typen uit de catpcha-opgave. Er werd ook geen onderscheid gemaakt tussen de Q&A of de recatpcha; gewoon steeds "voer de code exact in zoals deze wordt weergegeven. Alle letters zijn niet hooflettergevoelig."

alvast bedankt voor jullie tijd!

Gesloten