Wat moet ik doen??phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Critical error
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
sybren
Critical error
Dit staat er als ik nu mijn Forum opstart:

- WebSiteNet
- Contacteer:
-
sybren
Ik krijg zomaar deze fout.podium4 schreef:ben je het forum aan het installeren of geeft ie zomaar opeens deze fout....???
Hoe kan het nou dat Config.php niet goed gechmod is?webdev schreef:De mogelijk heden:
Config.php kan niet goed gechmod zijn
De gegevens staan er niet goed in
Dit komt vaak voor bij lycos. niks aan te doen dan.
Wat zou er mis kunnen zijn met de gegevens?
Hoe komt dat dan van Lycos?
config.php moet op 777 chmodded zijnsybren schreef:Ik krijg zomaar deze fout.podium4 schreef:ben je het forum aan het installeren of geeft ie zomaar opeens deze fout....???
Hoe kan het nou dat Config.php niet goed gechmod is?webdev schreef:De mogelijk heden:
Config.php kan niet goed gechmod zijn
De gegevens staan er niet goed in
Dit komt vaak voor bij lycos. niks aan te doen dan.
Wat zou er mis kunnen zijn met de gegevens?
Hoe komt dat dan van Lycos?
ga naar je adminpanel > configuratie daar staan boven allerlei dingen zoals url ;;checken of dat klopt
Lycos is gratis.... gratis bestaat eigenlijk niet dus dan kun je af en toe kuren verwachten.... zal niet de laatste keer zijn....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-
sybren
V chmoddedpodium4 schreef:config.php moet op 777 chmodded zijn
ga naar je adminpanel > configuratie daar staan boven allerlei dingen zoals url ;;checken of dat klopt
Lycos is gratis.... gratis bestaat eigenlijk niet dus dan kun je af en toe kuren verwachten.... zal niet de laatste keer zijn....
X hoe ga ik naar admin panel als mijn forum het niet doet?
V Klopt
- WebSiteNet
- Contacteer:
- DonvanVliet
- Contacteer:
Nou ik betaal ervoor en nu krijg ik dit op mijn schermpodium4 schreef:Lycos is gratis.... gratis bestaat eigenlijk niet dus dan kun je af en toe kuren verwachten.... zal niet de laatste keer zijn....
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/paid/d/o/donvanvlietontheweb.nl/htdocs/www/forums/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/paid/d/o/donvanvlietontheweb.nl/htdocs/www/forums/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Of je nu betaald of niet het blijft gekloot bij die goedkope aanbieders.
Volgens mij heeft lycos mysql 3 en ik zie als ik snel kijk staan dat er een ongeldig argument zit in het bestand mysql4.php.... logisch want mysql 3 kent niet alle argument van mysql 4....DonvanVliet schreef:Nou ik betaal ervoor en nu krijg ik dit op mijn schermpodium4 schreef:Lycos is gratis.... gratis bestaat eigenlijk niet dus dan kun je af en toe kuren verwachten.... zal niet de laatste keer zijn....
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/paid/d/o/donvanvlietontheweb.nl/htdocs/www/forums/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/paid/d/o/donvanvlietontheweb.nl/htdocs/www/forums/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Of je nu betaald of niet het blijft gekloot bij die goedkope aanbieders.![]()
![]()
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- DonvanVliet
- Contacteer:
-
steefie
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
sybren
- WebSiteNet
- Contacteer: