Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
Kevin
-
Contacteer:
Bericht
door Kevin » 10 jun 2010, 20:56
Duidelijk uitgelegd maar zonder link (live voorbeeld) word het lastig supporten.
Leg ook is uit wat je bedoeld met betalende phpBB? PhpBB is gewoon gratis te gebruiken, je bedoelt een host die je betaald waarschijnlijk.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
phpBBservice.nl 
, Winnaar in de phpBB awards
2009,
2010 en
2012 met
AquaforA
-
Riccmaster
Bericht
door Riccmaster » 11 jun 2010, 16:11
kevin1979 schreef:Duidelijk uitgelegd maar zonder link (live voorbeeld) word het lastig supporten.
Leg ook is uit wat je bedoeld met betalende phpBB? PhpBB is gewoon gratis te gebruiken, je bedoelt een host die je betaald waarschijnlijk.
Over dat betalend deel bedoel ik gewoon dat ik het forum via een betalende host heb. Dus geen gratis phpbb forum.

Er was namelijk ook zo'n fora voor dat.
Het was trouwens ook m'n plan om gewoon met de stijl opnieuw te beginnen. Dit onderwerp kan eigenlijk terug dicht, maar daar heb ik de rechten niet voor.