kan niet inloggen na update

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
bianca walet
Contacteer:

kan niet inloggen na update

Bericht door bianca walet » 22 mei 2010, 12:41

• Adres van je forum: http://www.shihtzu-friends.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?na het update na nieuwe versie php
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
na het updaten van het forum naar nieuwe PHP versie kan ik niet meer inloggen. krijg alleen een achtergrond te zien, verder geen tekst of inlog velden. Heb instructies gevolgd die aan mij gegeven waren voor het updaten. Data base update is gelukt , echter inloggen kan niet meer
groetjes

..

AlbertPool

Re: kan niet inloggen na update

Bericht door AlbertPool » 22 mei 2010, 13:34

Je hele forum werkt niet meer, geeft alleen een achtergrondplaatje, dus de update is toch mislukt.

bianca walet
Contacteer:

Bericht door bianca walet » 22 mei 2010, 13:46

wat kan ik daar aan doen dan?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 22 mei 2010, 13:47

AlbertPool, als je niets nuttigs/geen oplossing weet voor een probleem, reageer dan gewoon niet!

bianca walet
Contacteer:

Bericht door bianca walet » 22 mei 2010, 14:37

Het is al opgelost.
Hoe.. geen idee.. wat ik heb gedaan is het volgende..
Na het uploaden van de nieuwste versie PHP en het updaten van de data base werkte het dus niet meer.
Ik heb via FTP de eerder gemaakte backup van de gehele site weer terug gezet. Toen was het weer beschikbaar en kon ik inloggen. Kon toen zien dat de database wel was geupdate naar 3.0.7-PL1 echter de site zelf was nog versie 3.0.4. Ik heb toen via FTP weer de nieuwste versie geupload naar mn site en zie daar.. het werkt.. en volgens mn systeem overzicht draai ik nu ook op 3.0.7-PL1. wat er nu mis is gegaan... geen idee.. maar het lijkt te werken nu

AlbertPool

Bericht door AlbertPool » 23 mei 2010, 16:15

Paul, wat ik eigenlijk bedoelde was de niet kloppende titel. Het probleem is niet het inloggen, maar dat het hele forum niet meer werkt. Ik weet het, had het moeten melden met het uitroepteken in plaats van het gewoon hier te zetten.

Gesloten