Een ban laten zien aan iedereen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Een ban laten zien aan iedereen
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje, ik heb iemand helaas moeten bannen van het forum omdat deze zich deed misdragen.
Maar nu zie ik en andere niet dat de ban er is, dus mij is de vraag hoe kan ik zien dat de ban er is voor de gebruiker.
En 2e vraag is hoe krijg ik het zoals je op veel forums ziet als je een ban hebt dat er een streep door de gebruikersnaam staat en eronder klein ban???? hoe krijg ik dit voor elkaar??
Bedankt alvast....
..
Ik heb een vraagje, ik heb iemand helaas moeten bannen van het forum omdat deze zich deed misdragen.
Maar nu zie ik en andere niet dat de ban er is, dus mij is de vraag hoe kan ik zien dat de ban er is voor de gebruiker.
En 2e vraag is hoe krijg ik het zoals je op veel forums ziet als je een ban hebt dat er een streep door de gebruikersnaam staat en eronder klein ban???? hoe krijg ik dit voor elkaar??
Bedankt alvast....
..
Re: Een ban laten zien aan iedereen
Je eerste vraag (als ik die goed heb begrepen):
Moderatorpaneel -> Bannen.
Moderatorpaneel -> Bannen.
Thanks de eerste heb ik nu gezien de gebruiker heeft inderdaad een ban.
Nu nog het tweede dat iedereen het kan zien en ook een streep door de gebruikersnaam staat..
Nu nog het tweede dat iedereen het kan zien en ook een streep door de gebruikersnaam staat..
Dat is standaard niet mogelijk, daar heb je een modificatie voor nodig.Fallcon schreef:Nu nog het tweede dat iedereen het kan zien en ook een streep door de gebruikersnaam staat..
Verplaatst naar 3.0 Modificaties
- Pietje
Jeroen
aha das fijn om te weten Pietje..
weet je ook toevallig hoe deze heet 

Voor zover ik weet bestaat deze MOD nog niet voor phpBB.
Je zou een aanvraag kunnen doen in het MOD Request forum op phpBB.com.
Jeroen
Pietje schreef:Voor zover ik weet bestaat deze MOD nog niet voor phpBB.
Zover ik weet wel want als ik op een forum kijk die ook op phpbb basis is heeft deze mod wel want heeft mensen geband en die zijn doorgestreept....
Heb het die gene gevraagd maar wilt helaas geen reactie geven...
Dus heb hem al gezien..
Kan dan ook door die persoon zelf gemaakt zijn 
Niet iedereen wil zijn creatie's vrijgeven voor iedereen.
Ik heb phpBB.com voor je doorzocht en gegoogled, maar deze MOD is (volgens mij) dus niet openbaar.

Niet iedereen wil zijn creatie's vrijgeven voor iedereen.
Ik heb phpBB.com voor je doorzocht en gegoogled, maar deze MOD is (volgens mij) dus niet openbaar.
Jeroen
misschien dat iemand wat vind 

Je kan natuurlijk een nieuwe gebruikersgroep (gebande lede) aanmaken, en de leden daarin een andere kleur geven. Bij een ban verplaats je lid naar deze groep en maakt deze standaard voor hem/haar (die je voor het gemak de permissies van gasten kan geven).
Daarmee worden gebande leden zichtbaar op je forum.
Daarmee worden gebande leden zichtbaar op je forum.
Zou inderdaad een oplossing zijn maar wacht liever toch op de andere oplossing..
Bedankt in ieder geval voor het meedenken
Bedankt in ieder geval voor het meedenken