Help en nu?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Nathalie

Help en nu?

Bericht door Nathalie » 20 jan 2010, 13:13

• Berner4life http://www.berner4life.com/
    Event. modificaties op je forum:
    Paar weken geleden
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Geen webmaster meer
Hallo iedereen,

Al een jaar of 5 heb ik samen met een vriendin een goed lopend bernersennen forum.
Alles achter de schermen is door een webmaster gemaakt.

Het moderaten gaat mij en mijn vriendin heel goed af.

Alleen ik heb nu geen webmaster meer,hij is er vandoor en heeft aangegeven er geen zin meer in te hebben.
Ik en mijn vriendin weten hoe we in het administratie paneel moeten komen enz,maar ftp enzo snappen wij dus echt niets van :cry:

Momenteel hebben we een vrij oude versie van phpBB(geloof ik)en staat vol met foutmeldingen.
Maar weet echt niet hoe ik alles moet overzetten naar een nieuwe versie :cry:
Zou het zo erg vinden als we hierdoor moesten stoppen na al die jaren en die 700 leden te moeten laten zitten.

Weet iemand waar ik zo'n forum webmaster kan vinden en mischien heeft er iemand tips?

David
Contacteer:

Re: Help en nu?

Bericht door David » 20 jan 2010, 15:18

Welke versie hebben jullie precies?

Dit kan je in het beheerders paneel zien Onder de TAB: systeem

Ik twijfel of jullie 2.0 of 3.0 hebben!

Hebben jullie de inlog gegeven gehad van de huidige webmaster? Zoals FTP gegevens en de inlog voor phpmyadmin? Je hoeft ze niet te zeggen... alleen of je ze hebt ja of nee!!

Verder kun je heel veel leren uit: http://wiki.phpbb.nl/Hoofdpagina Specifieke vragen of problemen kan je dan altijd hier nog vragen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Nathalie

Bericht door Nathalie » 20 jan 2010, 15:36

Hallo David,

Ja heb wel alle inlog gegevens,van de ftp en van het C panel.
Wij hebben versie (ziet niets onderin staan)

In het administratie paneel staat:Powered by phpBB 2.0.21 © 2001 phpBB Group
David schreef: Verder kun je heel veel leren uit: http://wiki.phpbb.nl/Hoofdpagina Specifieke vragen of problemen kan je dan altijd hier nog vragen.
Heb me al in zoveel dingen proberen te verdiepen,maar kom er helemaal niet uit.....
Heb zelfs al op Marktplaats gezocht voor een webmaster.......baal er echt van..... :cry:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 20 jan 2010, 15:48

Posts samengevoegd, graag voortaan niet dubbelposten, maar je berichten bewerken.

phpBB2 wordt sinds 1 januari 2009 niet meer ondersteund, behalve upgrade naar phpBB3. Om deze reden moet ik dit topic dan ook sluiten. Indien je zelf je forum toch wilt converteren kan je me een PM zoeken. Indien je opzoek bent naar een webmaster kan je in het gevraagd forum een topic openen.

Gesloten