Youtube in forum
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Youtube in forum
Is het in PBB ook mogelijk om op deze manier een Youtube filmpje in het forum te plaatsen?
Re: Youtube in forum
Zeker. Je moet er alleen zelf even een aangepaste BBCode voor aanmaken. 
viewtopic.php?f=40&t=37570#p305934

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Het is gelukt! bedankt. Gelukkig hoefde ik die aangepaste code niet zelf te maken.Jim schreef:Zeker. Je moet er alleen zelf even een aangepaste BBCode voor aanmaken.
Maar, is het ook mogelijk zoals in het voorbeeld forum een extra knop boven het bericht venstertje te laten verschijnen die de [youtube][/youtube] code in het bericht zet of heb ik nu teveel noten op m'n zang?
Dan moet je bij het toevoegen van de BBcode de checkbox aanvinken, want daar staat "Toon bij bij plaatsen van bericht". Dan komt er dus zo'n knop die de code invoegd 

Jeroen
Super, helemaal geregeld
Reuze bedankt voor alle hulp!

Reuze bedankt voor alle hulp!

En als je een BB code wilt die ook met andere upload servers werkt bestaat deze http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... deo+bbcode
Okay, bedankt ook dat ga ik proberen.