- Adres van je forum(s): http://www.microfacts.nl/Forum / http://www.nintendofacts.nl/Forum
Event. modificaties op je forum: Geen
Wanneer ontstond het probleem? toen ik een 2e styl wilde
phpBB versie: 3.0.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nop
Wat is het probleem?
Ik heb 2 site nintendofacts voor de nintendo en microfacts voor pc en xbox. Bijde staan op de zelfde server en wil daarom 1 forum maar op nf een orange template en op mf een groen template wil allen topics en lden op bijde fora gelijk hebben. Zodat niemand zich opnieuw hoeft te reggen. Maar zoals ik het nu heb kan ik niet de op mf de kleuren wijzige wand dan past die die ook toe op NF wat dus niet moet. Wie kan mij hier mee helpen
2 Forums 2 style 1 user db
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
2 Forums 2 style 1 user db
Re: 2 Forums 2 style 1 user db
Je kan bij bepaalde forumonderdelen aangeven welke style ze moeten gebruiken.
Dus als je (bijvoorbeeld) 5 forumonderdelen voor het ene forum hebt, dan geef je die stijl A. De andere onderdelen geef je dan stijl B. Je kan de stijl voor forums instellen bij Beheerderspaneel -> Forums -> en dan een huidig forum wijzigen of een nieuw forum aanmaken. Daar kan je tussen de instellingen ergens de style die dat forum nodig heeft selecteren.
Op phpBB.nl wordt dat ook toegepast. De support forums zijn blauw, en het prikbord is paars (klik).
Om er voor te zorgen dat de ene groep de ene verzameling forums mag zien, en de andere groep een andere verzameling forums, kan je bij Groepsbeheer twee groepen maken. Alle leden voor het ene gedeelte van het forum zet je in de ene groep, en voor het andere gedeelte zet je ze in de andere groep. Dan stel je de forumpermissies zo in, dat groep 1 alleen het ene gedeelte kan zien, en groep 2 het andere.
Ik denk dat je dus wat jij wilt wel kan bereiken
Dus als je (bijvoorbeeld) 5 forumonderdelen voor het ene forum hebt, dan geef je die stijl A. De andere onderdelen geef je dan stijl B. Je kan de stijl voor forums instellen bij Beheerderspaneel -> Forums -> en dan een huidig forum wijzigen of een nieuw forum aanmaken. Daar kan je tussen de instellingen ergens de style die dat forum nodig heeft selecteren.
Op phpBB.nl wordt dat ook toegepast. De support forums zijn blauw, en het prikbord is paars (klik).
Om er voor te zorgen dat de ene groep de ene verzameling forums mag zien, en de andere groep een andere verzameling forums, kan je bij Groepsbeheer twee groepen maken. Alle leden voor het ene gedeelte van het forum zet je in de ene groep, en voor het andere gedeelte zet je ze in de andere groep. Dan stel je de forumpermissies zo in, dat groep 1 alleen het ene gedeelte kan zien, en groep 2 het andere.
Ik denk dat je dus wat jij wilt wel kan bereiken

Jeroen