Geen berichtmodus gespecificeerd...

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
demon326

Geen berichtmodus gespecificeerd...

Bericht door demon326 » 23 okt 2009, 12:03

• Adres van je forum: localhost(test board!)
    Event. modificaties op je forum:Advertentie Beheer,faq beheer,shmk user feedback,anti spam acp, prime post revisions,prime subject check,user reminder, sticky split.

Wanneer ontstond het probleem? sinds 3.0.6 RC3
    phpBB versie: 3.0.6 RC3

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, oude mods verwijderd
    Wat is het probleem?
Wanneer ik via snel reageren iets wil plaatsen krijg ik deze melding "Geen berichtmodus gespecificeerd.", op dat moment blijk ik ook uitgelogd te zijn..

Update: Het lijkt erop dat de prime multiquote mod niet meer compatibel is indien er een versie hoger dan 3.0.6 RC3 wordt gebruikt, bij het toevoegen van dit stukje code stopt QR ermee:

Code: Selecteer alles

///-- mod: Prime Multi-Quote -------------------------------------------------//
// Multi-Quote is active if there is more than one quotable post and the user is able to reply (and user is not a bot).
if (isset($prime_multi_quote_count) && $prime_multi_quote_count > 1 && $template->_rootref['S_DISPLAY_REPLY_INFO'] && !$user->data['is_bot'])
{
   $template->assign_var('PRIME_MULTI_QUOTE', $prime_multi_quote_count);
}
//-- end: Prime Multi-Quote -------------------------------------------------//
Deze code wordt toegevoegd achter

Code: Selecteer alles

make_jumpbox(append_sid("{$phpbb_root_path}viewforum.$phpEx"), $forum_id);
in viewtopic.php :|

Pascal
Contacteer:

Re: Geen berichtmodus gespecificeerd...

Bericht door Pascal » 23 okt 2009, 14:18

Ook al gecheckt of alles wel juist ge copy pasted is? Mischien was je wel moe, en heb je een foutje gemaakt :P
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

demon326

Re: Geen berichtmodus gespecificeerd...

Bericht door demon326 » 23 okt 2009, 14:56

Pascal schreef:Ook al gecheckt of alles wel juist ge copy pasted is? Mischien was je wel moe, en heb je een foutje gemaakt :P
Ik ben 100% zeker dat ik het juiste heb gepaste hoor ;)

Gesloten