banner instellen voor na hoofdforum te gaan

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
pspland

banner instellen voor na hoofdforum te gaan

Bericht door pspland » 16 okt 2009, 11:41

Hallo ,misschien staat de vraag hier al ergens maar ik vind ze niet terug .
Ik zit namelijk met een ergernis.
Het zit zo ,ik heb bovenaan men forum een banner geplaats maar als ik op deze klik dan kom ik op de site waar ik men banner heb opgeload .
Ligt dit misschien omdat ik in beheer onder configuratie bij omschrijving van de site men banner heb staan of waar zou het aan liggen ?
Ik vind ook anders niet hoe ik onze banner erop moet zetten .
Alvast bedankt voor de hulp
http://pspland.forum2go.nl/

windlady

Re: banner instellen voor na hoofdforum te gaan

Bericht door windlady » 16 okt 2009, 23:48

Ik heb je paginabron bekeken en zie dat je misschien niet het plaatje in de imageset van je template hebt staan, want de banner staat ergens ook op het internet, maar dat zeg je dus al dat je hem geupload hebt.

Het beste is dat plaatje te kopieren en dan op je harde schijf zetten, eventueel er een eigen naam aangeven en later via ftp dus kopieren naar de map waar de plaatjes in staan. Ik neem aan dat dat is, de map templates/redsilver/images. Daarna moet de overall_header.html aangepast worden.

Maar nu zie ik dat de site waar je het forum van gekregen hebt, heel anders is dan iets via een eigen hoster. Misschien toch eerst maar even aan hen vragen of je zelf al die dingen wijzigen kan, want ze geven wel die site weg, maar wel met reclame....dus...... misschien mag je die link helemaal niet weghalen.

Mocht je webruimte hebben via je internetprovider dan kun je evt zelf een forum opzetten zonder reclame, maar ja, daar komt ook nog wel een en ander bij kijken. Mijn advies, ga eerst even informeren bij Forum2go.

pspland

Re: banner instellen voor na hoofdforum te gaan

Bericht door pspland » 17 okt 2009, 08:32

windlady schreef:Ik heb je paginabron bekeken en zie dat je misschien niet het plaatje in de imageset van je template hebt staan, want de banner staat ergens ook op het internet, maar dat zeg je dus al dat je hem geupload hebt.

Het beste is dat plaatje te kopieren en dan op je harde schijf zetten, eventueel er een eigen naam aangeven en later via ftp dus kopieren naar de map waar de plaatjes in staan. Ik neem aan dat dat is, de map templates/redsilver/images. Daarna moet de overall_header.html aangepast worden.

Maar nu zie ik dat de site waar je het forum van gekregen hebt, heel anders is dan iets via een eigen hoster. Misschien toch eerst maar even aan hen vragen of je zelf al die dingen wijzigen kan, want ze geven wel die site weg, maar wel met reclame....dus...... misschien mag je die link helemaal niet weghalen.

Mocht je webruimte hebben via je internetprovider dan kun je evt zelf een forum opzetten zonder reclame, maar ja, daar komt ook nog wel een en ander bij kijken. Mijn advies, ga eerst even informeren bij Forum2go.
Oeps ik zit hier dus heel op de verkeerde server :oops: .
alvast bedankt voor de tips

Plaats reactie