Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
guidovanh
-
Contacteer:
Bericht
door guidovanh » 28 sep 2009, 10:12
Ik zou graag hulp willen hebben bij het instellen van permissies. Gebruikers moeten de mogelijkheid hebben om zelf een nieuw onderwerp aan te maken. In het beheerdersgedeelte wordt geschreven dat er permissies moeten worden ingesteld, maar wat ik ook probeer, het lukt mij niet goed.
- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
..
-
Jeroen
Bericht
door Jeroen » 28 sep 2009, 19:19
Beheerderspaneel -> Tabblad permissies -> Forum permissies -> Kies een forum -> Voeg permissies toe voor de groepen die je wilt -> Stel in dat ze standaard toegang hebben of iets anders naar wens.
Je moet dus per forum aangeven wat welke groep wel of niet mag. Je kan ook meerdere forums tegelijk selecteren bij het geven van permissies. Wat ook nog kan is per groep de permissies aangeven: Beheerderspaneel -> Tabblad permissies -> Permissies groepen.
Jeroen