- Adres van je forum: http://www.pokemonforum.nl
Weet iemand hoe je iemand de permissie kan geven om de buffer te legen?
Ik heb diegene al admin rechten gegeven maar zelfs dat helpt niet....
Buffer leeg permissie instellen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Buffer leeg permissie instellen
Re: Buffer leeg permissie instellen
Je kan enkel de cache purgen wanneer je een founder bent. Dit kan je instellen in admin -> user ande groups -> user manegement. -> is founder.
Hou er rekening mee dat je dit alleen moet doen wanneer je die persoon echt vertrouwd.
Hou er rekening mee dat je dit alleen moet doen wanneer je die persoon echt vertrouwd.
Ik heb hem gepromoveert naar groepsleider van Administrators maar zelfs dan kan hij de buffer nog niet legen helaas.
Ik heb trouwens een nederlandse versie dus als je me kunt vertellen waar ik het kan vinden in het nederlands, graag.
Alvast bedankt voor de reactie!
Ik heb trouwens een nederlandse versie dus als je me kunt vertellen waar ik het kan vinden in het nederlands, graag.

Alvast bedankt voor de reactie!
- marian0810
- Contacteer:
Bij gebruikersbeheer staat:
Of je verwijdert even het
Daar moet je even een vinkje zetten bij "ja".Eigenaar:
Eigenaren hebben alle beheerderrechten en kunnen nooit worden verbannen, verwijderd of gewijzigd worden door niet-eigenaars.
Of je verwijdert even het
<!-- IF S_FOUNDER -->
uit je acp_main.html - lijkt me veiliger 
^Hoe bedoel je dat precies met dat vinkje? want waar kan ik dat vinden precies?
- marian0810
- Contacteer:
Ga naar zijn profiel en klik op Beheer gebruiker, dan zie je het staan. Tenminste, als je zelf eigenaar bent.