Mod en taal installatie

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Juara

Mod en taal installatie

Bericht door Juara » 12 sep 2009, 19:51

Huidige phpBB versie: 3.0.5
Adres van je forum: http://www.tuinvanwijsheid.nl
Servicetaak: Taal en mod installeren
link naar modificatie (indien van toepassing): http://www.phpbbhacks.com/download/3306
Link naar het support topic over deze aanvraag: viewtopic.php?t=

Jeroen

Re: Mod en taal installatie

Bericht door Jeroen » 12 sep 2009, 20:10

Het is de bedoeling dat je, voordat je een aanvraag plaatst, het eerst zelf geprobeerd hebt.
Dit is na te lezen in de regels.

Probeer dus zelf eerst eens de MOD te installeren. Op deze wiki vind je handige informatie: Modificatie installeren (phpBB3). Ik verplaats dit topic naar het 3.0 Modificatie forum, zodat je daar eventueel ook support kan vragen. Veel succes!
Verplaatst naar 3.0 Modificatie's
- Pietje15
Jeroen

demon326

Bericht door demon326 » 12 sep 2009, 21:20

Beste, die mod zal NIET werken op een phpbb3 installatie, dit omdat het een mod voor phpbb 2.x.x is en niet voor phpbb 3.0.x ;)

Juara

Bericht door Juara » 12 sep 2009, 23:20

Pietje15 schreef:Het is de bedoeling dat je, voordat je een aanvraag plaatst, het eerst zelf geprobeerd hebt.
Dit is na te lezen in de regels.

Probeer dus zelf eerst eens de MOD te installeren. Op deze wiki vind je handige informatie: Modificatie installeren (phpBB3). Ik verplaats dit topic naar het 3.0 Modificatie forum, zodat je daar eventueel ook support kan vragen. Veel succes!
Ik heb het ook zelf geprobeerd maar kom er nog niet uit, ik heb dan ook niet veel verstand van deze zaken vandaar dat ik hier ben.

Kan iemand me helpen de nederlandse taal te installeren, ik heb het geprobeerd volgens de regels maar het werkt niet.
demon326 schreef:Beste, die mod zal NIET werken op een phpbb3 installatie, dit omdat het een mod voor phpbb 2.x.x is en niet voor phpbb 3.0.x ;)
Thanks ;)

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 13 sep 2009, 08:16

Graag niet dubbelposten, maar je vorige post bewerken. ik heb je posts nu samengevoegd.

Juara

Bericht door Juara » 13 sep 2009, 16:04

Heb het zelf al opgelost.

Plaats reactie